Omapärane äratuskõne :D

Magasin just parasjagu, kui Terminaator helistas. Kuna ma ju töötan öösiti, siis päeval enamasti olen unemaal. Rääkisime natuke niisama, kuni ta küsis:

Terminaator: Magasid, eksole? Ma just mõtlesin, et äkki sa magad, ei tahtnud sind üles ajada.

Printsess: Jaa. Samas mul nagunii pidi kell 10 minuti pärast tirisema, seega vahet pole. Krt, kuidas sa nii hästi aru said, kas mu hääl kõlas nii uniselt siis?😀

Terminaator: Jaa, seda ka, aga kui sa oled just ärganud, siis sa neelatad rohkem, sellest sain ka aru!😀

Printsess: Ei ole niimoodi😀 Sa tead mind selleks liiga vähe, et sellist asja tajuda, eriti veel telefonis. Kohutav lausa, milline analüüsija sa oled😀

Terminaator: Lausa kohutav?😀 No ma olen sulle endast juba kõikvõimalikud halvad küljed ära näidanud, nüüd peaks mõne heaga ka lagedale tulema ju. Oleks juba aeg ju😀

Printsess: Oh sind küll!😀

Rääkisime veel natuke, siis ta pidi tööasju edasi ajama. Lubas õhtul pärast tööd hellata, sest kui me telefonis ka räägime, siis tavaliselt ei ole mitte ükski kõne alla poole tunni (kui kumbki pool just kuhugi minema ei pea).

Aga peabki kargu endale alla ajama ning päris üles ärkama (ma siin vahelduva eduga juba ka olin üleval, aga hiljem tudusin edasi). Päev juba õhtus ning öösel tööle jälle.

3 thoughts on “Omapärane äratuskõne :D

  1. OT: Lugesin praegu lehest, et “Vallatud tissid” lõpetatakse ära. Kas see tähendab ka, et sina kaotad töö?

Lisa kommentaar

