Milliseks muutuvad mehed pärast Printsessiga suhet…

Rääkisin Romantikuga Facebookis – ta küsis minult alguses paar küsimust eesti keele kohta. Ja siis ta ütles, et ta peab mulle midagi üles tunnistama. Ma siis küsisin, et mida – ta mainis, et oli laupäeva öösel nii masenduses omadega, et oli läinud kuhugi klubisse peole ning mingi korea neiuga seal suudelnud. Ja ta lisas veel juurde, et ta tegelikult ei tahtnudki seda teha, vaid tegi seda sellepärast, et oli masenduses minu pärast. Ma siis mainisingi talle, et suudelgu ja seksigu, sest ta on vallaline mees, aga kui ta teeb seda sellepärast, et äkki mina teen sama, siis see on vale põhjus neid asju teha. Et kättemaksuks pole õige neid asju teha. Ta ütles, et ta teab seda, aga ta ei saa midagi selle tunde vastu teha.

Lisaks ütles Romantik, et see neiu tahab temaga ilmselt voodisse minna, aga ta ise pole veel kindel selles mõttes. Ja ta mainis veel, et pärast mind on ta selline tundetum inimene jne, aga lisas sellele otsa smaili – a la, et mina muutsin ta selliseks. Ma ütlesin, et mina pole teda küll muutnud, et minu kraesse ärgu seda küll ajagu. Aga kui nüüd asja huumoriga võtta, siis vbl ma muudangi mehed õelaks😀 Või vähemalt mingil moel nad alati muutuvad pärast mind – näiteks Esimene pole siiani naist leidnud, kuigi me läksime megaammu lahku. Pärast minust lahkuminekut ta ütles, et ei taha naistest niipea enam midagi teada ja see niipea kestab endiselt. Ego nutab kaks aastat mind taga, Romantik muutus tundetuks ja kalgiks. Nii et jah – kohutav naine olen!😀

Kui nüüd sellest rääkida, siis Terminaator näiteks mainis, et tema eksid muutusid pärast temaga suhtes olemist täielikuks bitchiks – et tema muudab naised selliseks. Tegelikult on asi lihtsam – iga inimene jätab meile mingi jälje, eriti sellisel juhul, kui me nendega suhtes oleme. Ja eriti veel siis, kui need suhted on pikad, mida minul küll nii ette näidata pole, aga noh – see on jälle minu probleem.

Kui nüüd mõelda, et kas see Romantiku uudis mulle mingit moodi mõjus, siis võin öelda, et väga vähe. Paar nädalat tagasi oleksin ilmselt juukseid kitkuma hakanud, aga nüüd sellist tunnet ei olnud. Pole ma tema pärast enam väga ammu nutnud, samuti pole nutulaule kuulanud. Ja olen kindel, et temaga ma ei seksi ka, sest see tooks mulle ainult lisaprobleeme kaasa, mida mul vaja pole. Sest nagu öeldakse – eksiga seksimine on seksiga eksimine.

15 thoughts on “Milliseks muutuvad mehed pärast Printsessiga suhet…

  1. Inimesed ei muutu vaid nende suhtumine muutub. Suhtealaste kogemustevõrra rikkamana ollakse ettevaatlikumad, valivamad, arvestatavamad.
    Romantik on poisike:) – tundub, et ta ei tea ise ka mida ta tegelikult tahab. Kui inimesel oleks tõsine plaan oma eluga edasi minna, siis ta käituks veidi…teistmoodi. Samas jääb see minu arvamus ainult kõrvaltvaataja arvamuseks, eksole.
    Muide, Jaanika, vaatasin videosalvestist sinu esinemisest ühel seminaril ja sa oledki nii armsalt võluv ja loomult armas, et pole rohkem vajagi mõismaks, kuidas sinu olemus mõjub ja mõjutab ja muudab (?)🙂

    • Jah, eks see suhtumine muutub ajapikku ka täiskasvanulikumaks, sest elukogemust tuleb aina juurde.

      Mõtled vist seda seminari, kus ma Mehhikost rääkisin? Jaa, ma olin seal pigem selline arglik neiu, sest mulle ei meeldi tegelikult esineda, vähemalt niimoodi publiku ees mitte, kus mul nendega vahetu kontakt olemas on. Nüüd seda uuesti vaadates oleksin ma nii paljusid asju hoopis teistmoodi öelnud, sest tol korral hakkasid sotsiaaltöötajad mind peedistama öeldes, et miks ma Eestis vabatahtlik pole – ja et miks peab alati nii kaugele minema, et kedagi aidata. Nüüd ma oleksingi öelnud, et tegelikult läksin ma ka kogemust saama, lisaks tahtsin ma selgeks saada hispaania keele. Et selles mõttes olin oma projekti valides ka isekas, aga nii peabki olema. Ma ütlen ausalt, et minus ei ole seda vabatahtlikkuse alget nii väga sees, aga miks ma seda siis tegin, oligi pigem sellepärast, et ma tahtsin vaadata, kuidas ma täiesti võõras keskkonnas hakkama saan.

      Ja Mehhiko oli alati mu unistus olnud, juba viiendast eluaastast saati. Nüüd ma unistan Lõuna-Ameerikast – Boliivia, Kolumbia, Peruu, Ecuador näiteks. Ja olen endale lubaduse andnud, et enne 30-ndat ma ka nendes riikides ära käin. Nojah, vahepeal pean kas lotoga võitma või raha koguma hakkama, aga õnneks on kuus aastat veel aega ka😀 Selles mõttes mu inspiratsioon on Liis Kängsepp, kes seljakott seljas Lõuna-Ameerikas ka trippis. Ta on ka mitu raamatut kirjutanud (“Minu Argentina”, “Mina, vandersell”, Brasiilia kohta oli veel eraldi mingi raamat, mille täpset pealkirja ma hetkel ei mäleta).

      Nagu näha, siis mu unistuste riigid on just sellised, kus emakeeleks on hispaania keel, seega mind konkreetselt Brasiilia näiteks nii ei huvita. Portugali keel ei kõla minu meelest üldse nii ilusalt, aga see on puhtalt mu isiklik arvamus😀

      Jah, aga selles mõttes on sul õigus, et ma tõesti olen südames selline armas neiu, kuigi ma vahel tahan täiega jätta muljet, et ma seda pole. Ilmselt selle tõttu saan ma ka suhetes tihti haiget, sest mul on tegelikult väga kerge inimesi usaldada. Ja nii ma astun mitmeid kordi samasse ämbrisse. Kuigi ma kinnitan endale, et ei tohi jne, aga oma loomuse vastu ei saa. Mul ei ole eriti probleeme enda avamisega, eriti just ka meeste puhul. Südames selline roosamannavahulik neiu, mis sa teed😀 Kuigi mul lähevad suhted pekki, siis ma näiteks endiselt usun tõelisse armastusse. Mõni oleks täiesti usu kaotanud, aga ma pole – ma lihtsalt tean, et küll kunagi tuleb ka minu aeg😀

  2. Ilmselt ta lootis, et sa muutud armukadedaks kui kuuled, et ta teisega tatti pani. Aga no ta on tõesti väga lapsik. Las kepib ja lällab ringi siis😀 Samad võimalused on sinul.

    • Jah, kusjuures mu sõbranna (keda Romantik ka teab) mainis, et tüüp oli temaga Facebookis rääkima hakanud ning öelnud, et ta on vallaline mees ja Tartus on väga palju ilusaid naisi😀 Kuna ma olin nädalavahetusel netist eemal, siis kõigepealt oli ta temalt eesti keele kohta mingit nõu küsinud ja siis oli niisama lampi seda öelnud😀 Nii et jah – vbl teeb nimelt niimoodi, et minu kõrvu see kindlasti jõuaks, et ta nüüd ikka naiste suhtes silmad lahti hoiab😀

      • Ma olen järele mõelnud ning leidnud, et tõesti ei vaja. Ma leian, et inimesena ta ei ole halb ega midagi, aga suhte jaoks mulle poleks pikemas perspektiivis nagunii sobinud. Ju ma lihtsalt tahtsin näha, et ta sobis… Noh, eks neli kuud olegi see armumise periood ka veel tegelikult, nii et roosad silmaklapid olid ees.

  3. See eesti keele kohta küsimine on ka raudselt ettekääne, et kuidagi juttu alustada…😀
    Aga kui Tartus väga palju naisi on, siis las paugutab neid. Ja kui ta peaks sind moosima hakkama, siis saadki talle ju vastata, et a ise ütlesid et Tartus ju palju ilusaid naisi.😀

  4. Kui ise Romantiku suguse mehega koos oleks olnud, siis ausalt, kaua ei viitsiks sellisega suhtes olla. Tundub väga ebakindel mees. Ja no see et sa argentiina restoranis seda tüüp vaatasid…So what? Naised vaatavad teisi mehi, mehed vaatavad teisi naisi..Mis suhtes peaks siis silmaklappidega ringi käima ja kedagi vaadata ei tohi?!

  5. Printsess, ausalt ka leia hobi või miskit. Energiat paistab sul jaguvat, suuna kuskile kasulikku kohta parem. See pole tervislik kõik, mida sa kirjeldad.

  6. Muutuvad nii mehed kui naised pärast suhet… kui ei muutuks, siis järelikult ei õppinud nad sealt mitte midagi. Samuti on “tänu pahadele poistele”
    niimõnigi “plikake” päris bitchiks kätte läinud ja on ka “paipoisse” väga “asshole’ideks” muutunud. Kõik sõltub sellest kes oli selles suhtes kontrollivam pool ehk et, kes oli suhtes see pool kellel rohkem ükskõik oli. Shet kontrollib see kellel on rohkem “kama kaks”. Kui see pool kes oli suhtes see pool kes suhet ei kontrollinud oli veel emotsionaalselt nõrgema närvikavaga, siis ei pea otsima kaugelt näiteid kus on väga vägivaldseks muututud, on nii suhte teinepool (see kellel oli ükskõik) maha lastud kui ka pool kooli inimesi takkapihta. Kahjuks nii see on ja mida aeg edasi, seda rohkem saab see nii olema, sest relvad muutuvad üha rohkem kättesaadavateks, inimesed muutuvad üha rohkem manipuleeritavamateks tänu sotsiaalmeediale ja sealt tulenevatele vale arusaamistele teemadest “kes on sõber / kes on tuttav” ja “kes on väärt inimene kelle nimel pingutada ja kes mitte”

Lisa kommentaar

