“Kui sa seksi tahad, siis ei saa, sest mul on päevad.”/ Lugu sellest, kuidas ma peole läksin… ja alles 50 tunni pärast uuesti koju tagasi jõudsin!

Appikene, kas ma pole tõesti viis päeva bloginud? Täiesti kohutav lausa! No viimased 50 tundi olin ma internetist täiesti eemal, aga kõik kronoloogilises järjekorras siiski. Mul oli lihtsalt nii tihe töönädal, et ma praktiliselt kuni reedeni elasin stuudios, aga siis oli nädalavahetus vaba🙂 Kuid ikkagi polnud mul aega kirjutada, sest ma lihtsalt ei olnud netis – ausalt öeldes ei tulnud see väga meeldegi.

Nädala alguse poole olin mingil öösel tööl ning Terminaator saatis eetrisse sõnumi: “J, naerata.”. Kuna tal oli see nädal puhkus, siis ta oli veel nii hilja üleval. No ma sain juba numbri lõpust aru, et tema, aga lisaks sellele kutsub ainult Terminaator mind niimoodi, kui ta saatesse sõnumi saadab (mida juhtub harva tegelikult). No ma siis vist naeratasin ja ta hiljem saatis moblale ka sõnumi, et tundusin kuidagi väsinud vms. Vastasin siis ta sõnumile niimoodi, et musa oli peal, aga eks eetrist oli näha, et midagi oma moblas klõbistan (ütlesingi, et neljas öö järjest ehk siis loogiline, et natuke väsinud vbl). Hiljem Terminaator muidugi ütles mulle, et kohe oli näha, kuidas emotsioon muutus, sest talle ju meeldib olukordasid ja asju analüüsida. Ma siis ütlesingi, et peab ta ikka kõike nii palju analüüsima😀 Pühendasin siis talle laulu ka, mida ta kunagi saatesse helistades minult tellinud oli.

Siis vist suhtlesime mingi päev veel telefoni teel. Appi, kõik päevad on nii sassis, et ei mäleta enam, millal see oli😀 Vist oli kolmapäeva õhtul. Hakkasin siis jälle tööle minema ning enne seda rääkisime hästi pikalt. Naljakas on see, et vahel me räägime telefonis tunde ja me võime kas või hamburigeriputkadest pool tundi jahuda – no olgu, mitte just päris, aga pointist peaks aru saama küll😀

Kui mul saade läbi sai, oli ta veel imekombel üleval, kuigi oli juba päris lõbusas meeleolus. Ta siis mainiski, et tahaks mind näha ning minuga koos olla, et ta võiks kas linna tulla või mina tema juurde.

Printsess: Einoh, ma võin sinu juurde ka tulla, tore oleks küll, aga mul on päevad, seega kui seksi loodad, siis jääb nagunii ära.

Terminaator (ilmselgelt üllatunud): Aa, mis sa nüüd arvasid, et ma ei taha sind näha, kui mainid ette ära, et sul päevad või?

Printsess: No ma ei tea, ma igaks juhuks ütlen😀 Midagi ei toimuks nagunii.

Kui Terminaatori juures olin, siis ta avas ta mulle ühe veini ning ma ütlesin, et varsti joon ta veinivarud tühjaks, mille peale ta mainis, et see just olekski hea, sest tema seda nii väga ei joo ju.

No eks me nüüd ka suudlesime ja asi läks selles mõttes kaugemale, et ülakehad olid paljad, aga muud ei toimunud. Kuigi jah… Kui mul poleks punaseid külas olnud, siis ilmselt oleks midagi toimunud. Lõpuks hakkasin ma talle sellest rääkima, et appi, kui nõme on see, kui päevad mingi kuus päeva kestavad ja ma vihkan neid täiega, a la kõht valutab alguses jne. Ja kui mulle lõpuks kohale jõudis, et appi, ma näen seda meest kolmandat korda elus ja ajan talle sellist iba, siis oli küll veits imelik, aga mis seal ikka😀 Ta kuulas huviga või vähemalt tegi näo, et kuulab. Hiljem veel tunnistas ka mulle, et see oli nii omamoodi, kuidas ma talle seda ütlesin, aga just armas😀

Mingi hetk tuli mul jälle uni peale. Seekord aga läksime sinna magamistuppa, kus me kaisus olla saime. No me siis unelesime mitmeid tunde, aga millalgi ärkasime üles. Kuna ma teadsin, et pean nagunii õhtul ära minema, et jälle tööle minna, siis oli see uni minu jaoks päris oluline. Kuigi vahepeal rääkis Terminaator seda, kuidas alati nii lihtne naisi sebida oli, kui ta veel seda viitsis. Baarides käia ja siis juba silma vaadata ning teada, et ta magab selle naisega sel ööl. Ja siis järgmisel päeval oodata, et millal ometi see naine mõtleb jalga lasta – või siis vihjeks öelda, et a la vanaema tuleb külla moosidega vms –  ehk siis midagi sellist veel ajuvabamat. Jah, paras egomaniakk (nii, ma nüüd juba tean, et järgmine kord suheldes tuleb selle kohta mingi kommentaar, mida ma nüüd ütlesin, haha :D). Aga… Temas on ka see südamlik pool olemas, mis teebki ta küllaltki vastuoluliseks inimeseks.

Mingil hetkel kolisime elutuppa ümber ja viisime selle madratsi sinna põrandale (sest diivanile kaks korraga ei mahu). No ja siis me suudlesime ja noh… asjad oleksid võinud veel kuumemaks minna, kui mul poleks päevi olnud, mida Terminaator ka loomulikult mainis. Siis millalgi ütles Terminaator, et minu kaisus on hea olla ja üldse oli ta alati nii tähelepanelik – kui poosi vahetasime (kaisutamispoosi, mitte midagi muud :D), et kas mul näiteks a la käsi nii ei hakka valutama või et kas mul külm pole. Selles mõttes ongi temas peidus selline džentelmenlikkus versus pahapoisilik Terminaator.

Vahepeal helistas ka Ego, aga ma ei jõudnud telefonile nagunii vastata, sest see oli teises toas. Kui Terminaatorile mainisin, et soomlane tüütas jälle, ütles ta, et järgmine kord võtab ise vastu ja sõimab näo täis😀 Millalgi ta küsis, et kus see tüüp elab, aga ma ütlesin, et kuskil Soomes, mitte Eestis – ja pealegi ei tüüta ta enam nii palju. Oeh, need eksid… Terminaator suhtleb ise kõige rohkem eks nr 2-ga (haha, ta nimetabki neid niimoodi, et mul oleks vist kergem eristada, aga ma vist vähemalt ühe eesnime tean nüüd ka juba) ja too tahtvat teda tagasigi, kuigi nad läksid megaammu lahku. No tegelikult peab ta nendega nagunii suhtlema, sest tal on eksidega lapsed. Ja Terminaatori arvates on Tartu naised päris hullud, sest tal on ebameeldivaid kogemusi, haha😀 Ta viimane ekski on sealt pärit ja ta ise juhtub ka sinna, sest käib last vaatamas ju. Ja ta mainis mulle, et väljendit boonustega sõprus kuulis ta minu käest teist korda (rääkisin talle, kuidas minu ja Ego lugu alguse sai) ja esimene kord mainis ka seda just Tartust pärit neiu. Et on meil alles väljendid seal😀

Kui olin äratuskella umbes viis miljonit korda edasi lükanud, pidin end siiski püsti ajama, sest kohustused ootasid. Kui Terminaatoriga hüvasti jätsime, siis ta ei tahtnud mul üldse minna lasta, vaid kallistas palju pikemalt. Ma siis mainisin talle, et võtku parem positiivselt seda asja, et kui tavaliselt on tema see, kes naistest tahab lahti saada, siis nüüd läheb naine ise ära. Terminaator ütles, et selles küll midagi positiivsest pole, et ma ära pean minema.

Kui siis enne saadet stuudios olin, siis hakkas Romantik minuga Facebookis rääkima. Sellist üldist asja. Ma siis mainisin, et jõudsin mingi 21.00 alles koju ja ta ütles, et vist aimab, et miks nii kaua läks. Ja ma siis ütlesingi, et las aimaku – ja ta läks närvi. Ütleski mulle, et ta läks närvi ega taha enam kirjutada. Ma siis mainisin talle, et mis see tema asi on, et ma teen, mida ma tahan, millepeale ta ütles, et mul on õigus, aga ta ei saa midagi teha, et ta armukade on. Ja lisaks mainisin veel Romantikule, et see, mida ma talle kaks päeva tagasi telefonis ajasin, oli jama, et ma mõtlesin ümber ega taha temaga enam seksida vms. Ja siis ta ütles, et loogiline ka, et enam ei taha, kui keegi uus juba silmapiiril ja et parem on, kui ta mulle praegu midagi ei ütle, sest ta ütleks halvasti – see aga poleks hea, sest see poleks minu suhtes aus, samuti saaksid siis mu blogilugejad kommenteerida, kui mõttetu mees ta ikka on. Ma ütlesin talle, et ärgu mu blogi tulgu kritiseerima, sest see on minu jaoks püha. Ja kui keegi midagi sellist ka kommenteerib, siis vbl asja eest, sest mu lugejad on intelligentsed inimesed. Igal juhul rohkem me edasi ei rääkinud, sest ma ütlesin, et ma ei viitsi end ta lollustega vaevata ning nagunii hakkas saade ka pihta. Rohkem me suhelnud enam pole ka.

Kui ma reede päeval lõpuks koju jõudsin, et end peoks sättima hakata, siis helistas Terminaator. Olin talle just Facebookis kirjutanud, et olen täielik zombi, aga sinna üritusele vean end natukeseks ikka kohale, sest noh… ega kogu aeg siis kanalis pidu pole. Leppisime siis kokku, et kui üritus lõpeb, et siis ma hellan, et ta vbl tuleb ka linna ning teeme midagi edasi. Ma siis eeldasin, et noh… eks kaheni kestab ikka, aga tegelikult läksin ma juba kell 22.00 ära, sest polnud nii huvitav, kui ma eeldanud olin.

Kui ütlesin Terminaatorile, et hakkan end nüüd sättima, siis enne kõne lõpetamist ta küsis, et mis värk selle Romantikuga on, et oli blogi lugenud. Ma siis mainisin jah, et olin unustanud talle rääkida, kui eelmisel korral kokku saime, aga jah – nii oligi, nagu ma kirjutasin. Et eks ma ise olin ka jobu, sest mina hakkasin ju alguses sellist teksti ajama. Rääkisin talle ka seda, mis Romantik mulle viimati Facebookis öelnud oli ja Terminaator ütles, et mida see mees siis teeb, kui me näiteks kunagi seksima ka peaks. Lisaks mainis Terminaator, et kui ise niimoodi naisest ilma jääb, siis on päris kole küll pärast armukade olla, et ongi ju selline asi, et ise ka nagu ei taha, aga teistele ka nagu anda ei taha vms. Me pikalt sellest rääkima ei jäänud, sest pidin end sättima hakkama.

Nagu ma juba mainisin, siis oli meil Terminaatoriga diil, et ma annan teada, kui pidu läbi on. Kui ma oma mobla vaatasin, oli ta mulle sõnumi saatnud, et tal Soomest sõbrad ka Eestis ning on juba linnas. Ma siis hellasin talle ja ütlesingi, et ma hakkan siis koju minema, sest tal ju sõbrad siin (ja mitte üldse halva pärast, sest kui sõbrad nagunii harva käivad, siis loogiline ju, et neid peaks nägema). Terminaator ütles, et ei, ei, ei, et lähme kõik koos välja, sest meie pidime nagunii minema ju – seega see diil on ikka jõus.

Ja nii me siis läksimegi. Üks mees oli Terminaatori sõber ja teine selle sõbra sõber, keda ka tema esimest korda elus nägi. Läksime siis ühte baari ning mingil hetkel tuli keegi selle Terminaatori sõbra sõbraga midagi mölisema – ma täpselt ei tea, millest see alguse sai, aga Terminaator läks kohe vahele ning ütles, et jätku ta sõber rahule. Mölisema tulnud tüüp tõmbas kohe tagasi ning ütles Terminaatorile: “Rahu, Jean- Claude van Damme.” Siis oli mul küll see tunne, et kui teine tüüp tagasi ei tõmba, läheb löömaks ära, aga kuna ta läks sellepeale minema, siis oligi rahu majas. Ma ütlesin ka pärast Terminaatorile, et mulle ei meeldi selline asi, kuidas ta sellistel puhkudel tahab asju lahendada (kuna ta mulle rääkinud seda), aga Terminaator ütles, et kui tema seltskonnast kellegagi tullakse midagi kobisema, siis ta nii käitubki. Et kõigepealt sõnadega ja kui need ei aita, siis kätega. Tavaliselt saadakse sõnadest aru. Terminaator ütles mulle ka, et kui keegi peaks minuga midagi mölisema tulema või mind tüütama, siis ta käituks täpselt samamoodi. Sest omasid ta hoiab. Ma vist ainult ohkasin, mis mul muud üle jäi, sest Terminaatoriga pole mõtet vaielda😀

Kui baaris istusime, siis see mees, keda ka Terminaator esimest korda nägi (see sõbra sõber), mainis talle, et küll tal on ikka ilus naine -ehk siis mina😀. See oli päris awkard hetk, sest ei hakka ju seletama ka, et tead, me näeme teineteist neljandat korda elus, samuti pole me veel seksinudki😀 Ma lihtsalt vahtisin lakke ning Terminaator ütles, et ta teab küll, et ma väga ilus naine olen. Ma tean ka, et ma olen ilus, aga mida ma sellistel puhkudel ikka öelda oskan😀 Okei, ma tänasin jah, aga kumbki meist ei hakanud seletama, et me nüüd paar küll pole vms😀

Ta sõbrad läksid varem ära, aga me võtsime ka mingi aeg takso. Olin selleks ajaks juba parajalt vindine, sest sellel kanali peol sai veini joodud, nüüd õlut😀 Suundusime Terminaatori juurde. Ta enne tema juurde jõudmist käis ja ostis meile kuskilt hamburgerid, aga ma jäin taksos jälle magama. Mul oli lihtsalt nii hull nädal olnud, et ma polnud viimasel ajal üldse magada saanud.

Takso pani meid aga vale maja juures maha ning Terminaator hakkas ikkagi võtmeid otsima. Lõpuks siis kõndisime paar maja edasi ja ma ütlesin talle, et kui ta ise ka ei tea, kus ta elab, siis kus ma peaks teadma, kui ma seal kaks korda käinud olen ainult😀

Sõime siis burksi ja mingil hetkel tuli mul uni. Sel korral aga polnud mind nii kerge üles ajada, seega Terminaator siis ütleski, et kas ta jätab mu diivanile magama ja läheb ise magamistuppa, aga ma vist läbi une olin öelnud, et ma tahan tema kaisus magada😀 Ja nii me siis läksimegi magamistuppa.

Aga seal me hoopis suudlesime ning ta nentis ikka kurbusega fakti, et mul päevad on. Ma ütlesin, et jah, juhtub noh. Ja ütlesin talle, et kergem oleks vist klubist seksi otsida, kui minult seda hetkel saada😀 Terminaator ütles, et loomulikult oleks, aga ta ei taha ainult seksi. Et no tahab seksi ka, aga ei suhtle minuga sellepärast, et seda saada. Jah, ma nägin teda siis neljandat korda elus, aga ma tean teda juba detsembrist. Ma tean tema elust suht palju tegelikult.

Mingil hetkel läks teema Romantiku peale. Terminaator mainis, et teda ajab närvi selline mees, kes pealtnäha ongi selline hästi armas ning nunnu, aga tegelikult on ju näha, et see kõik pole sugugi nii roosiline. Ja ta ütles, et kui ta mulle peaks haiget tegema, siis tuleb tal temaga tegemist. Haha, juba teine mees, kelle puhul ta pakub mulle nii-öelda oma kaitset😀 (esimene oli Ego ju). Ma siis ütlesingi, et õnneks nad kaks omavahel küll elus kokku ei saa ning Terminaator siis mainiski, et ilmselgelt ma ju hoolin Romantikust. Ütlesin, et muidugi hoolin, sest need asjad ei unune nii kergelt. Ja kõige naljakam oligi selle juures see, et ka Terminaator nimetas teda Romantikuks blogi järgi, aga kuna see kõlas nii veidralt, siis ma ütlesin talle ta õige nime ka, varem olin teda meie vestlustes kolumbia tüübiks nimetanud (kuigi vbl ta juba ka teadis seda, sest äkki oli kunagi meie koos pilte Facebookis vaadanud. Ma ei tea). Näiteks mu geisõber Truu kutsub vahel blogis kajastatavaid noormehi just bloginimedega, sest nii on tal lihtsam meelde jätta😀

Rääkisime ka mu blogist. Ma ütlesin Terminaatorile, et minu jaoks on see selles mõttes uudne olukord, sest tavaliselt noormehed, keda siin kajastatakse, ei ole sellest teadnud (no olgu, Romantik teadis, aga see on teine asi, sest ta ei saa eesti keelest muhvigi aru ning google translate paneb nagunii võpsikusse omadega… Meremees ka teadis, aga ta ei lugenud seda). Või vähemalt mitte selle perioodi vältel, kui nad siin on, hiljem on teada saadud küll. Ja ma mainisin ka talle, et mina kirjutan blogi ikkagi niimoodi edasi, nagu ta ei loeks seda, et ta peab sellega arvestama. Ta ütles, et arvestab. Kuigi jah, ma tean, et siis ta helistab ja tahab analüüsida seda, kuidas mina teda näen😀

Lõpuks jäime vist magama ka, aga enne seda oli Terminaator väga pikalt elu üle filosofeerinud. Ma ütlesin talle naljaga, et nüüd võib kõik oma saladused välja rääkida, sest ma ilmselt jään kohe magama ega kuulekski enam midagi😀 Veendusin uuesti, et ta ülemine naaber on tõesti hobusejalgadega, sest nii kohutavalt pole ma varem kedagi astumas kuulnud. Terminaator ütles ka, et peaks talle sussid kinkima, sest see pole normaalne. Kui ta mulle sellest kunagi telefonis rääkis, siis ma arvasin, et ta vast liialdab, aga tegelikult ei liialdanudki.

Õhtul kolisime jälle elutuppa tagasi, sest seal on telekas, viisime madratsi ka sinna. Terminaator tõi meile pitsat ja kui ma vist mainisin, et peaks äkki minema hakkama, siis ta ütles, et mul pole ju täna ega homme tööd. Ma ütlesin, et pole tõesti. Ja ma ütlesin naljaga, et kus see vanaema oma moosidega on, kes mind välja hakkab viskama😀 Terminaator ütles, et nüüd on olukord selline, et vanaema tuleb küll, aga hoopis selleks, et mind mitte välja lasta. Nojah siis😀 Eino, mulle meeldis ka tema seltskonnas olla, seega ei läinud ma laupäeval veel mitte kuhugi🙂  Vaatasime hoopis jalgpalli, kuigi mul on sellest päris kama, eriti nende liigamängude suhtes, aga alati, kui finaalis on keegi, kes tavaliselt pole kunagi sinna jõudnud, siis ma olen selle meeskonna poolt. Alguses tunduski, et Atletico Madrid teeb Real Madridile 1:0 ära, aga lisaminutitel löödi viigivärav ning siis hakkas Real Madrid jälle ette rebima. Ma ütlesin kogu aeg Terminaatorile, et mees, tee midagi, ma tahan penalteid, tee midagi, et nad jääksid viiki, tahan penalteid😀 Ta ütles, et läheb kohe ise jooksuga mängima, siis tulevad kindlalt penaltid😀 Kahjuks aga ei tulnud, sest Real Madrid võitis 4:1.

Lõpuks uinusime siis teineteise kaisus ning iga magasime terve öö ka niimoodi. Nii kui ma külge keerasin, keeras tema ka, et saaksime uuesti kaisus olla. Ja jällegi Terminaator küsis nii tihti, et kas soovin midagi, et kas tekk on ilusti peal, et ega külm pole vms. Ma siis hommikul mainisingi talle, et ta on ju päris hooliv mees. Ta siis küsis, et kust nüüd järsku selline mainimine, aga ma siis ütlesingi, et pealtnäha ju selline kivikõva mees, aga südames… Ta ütles, et kallite inimestega ta ongi selline.

Terminaator mainis, et talle meeldib mu kaisus olla ja ma ütlesin, et mulle tema kaisus ka – mis nii tegelikult oligi. Ta tunnistas küll, et jah, ta tahaks minuga ka seksida, aga see pole peamine meie suhtluse juures. Ei saa salata, et mulle meeldiks ka temaga seksida, aga noh –  hetkel ei saanud igal juhul.

Kui olime ikka päris lõunani maganud, siis sõime hommikust. Terminaatoril olid aga kõik kondid millegipärast valusad ja ma muidugi naersin ja ütlesin, et ta pole minuga veel maganudki, aga juba kondid valusad😀

Siis tegime veel suudlemismaratone, vaatasime telekat ning lõpuks ma leidsin, et on tagumine aeg ära minna. Kui ma talt siis palusin, et ta mu kleidiluku kinni aitaks panna, siis ta ütles, et ta oskab ainult lahti seda teha😀 Kusjuures mul oli kleit alati seljas, kui voodis olime, lihtsalt ülemine osa oli lahti ning oli nagu seelikuna. Istusin veel ta sülle ning niimoodi viivitasime veel oma 20 minutit😀 Terminaator ütles, et ma olen õel, et selline õrritaja olen. Ja ma ütlesingi, et hetkel on ta nagu laps kommipoes, et vaadata saab, aga midagi ei saa toimuda. Ahjaa, millalgi mainis Terminaator, et mul on ilusad rinnad ja ilus selg. Kui seda esimest olen ma varemgi kuulnud, siis mitte ükski mees polnud mulle varem öelnud, et mul on ilus selg. Omamoodi natuke😀 Ning ta ütles seda ka, et enam ma ei suudlegi nii domineerivalt😀 Õpetas mu ümber või?😀

Kui lõpuks siis minema hakkasin, jäi kokkuleppe, et uuel nädalal millalgi näeme. Kuna Terminaatoril  on nüüd puhkus läbi, siis ka graafik tihedam. Ta ütles, et ta tegi puhkuse ajal ainult kolm esimest päeva remonti, aga ülejäänud neli ei teinud.

Ja nii ma siis jõudsingi 50 tundi hiljem koju tagasi, küll oli pikk pidu ikka😀. Ja see oli selles mõttes ka tore aeg, et ei mingit internetti selle aja jooksul. Ma ilmselt oleksin saanud küll netti, kui ma oleks küsinud Terminaatorilt, aga mind ei kottinud. Ta ise ei olnud ka, näiteks Facebookis käib ta suhteliselt harva. Ühe asja suhtes ma mainisin, et krt, aeg lendab ikka ja nii olengi varsti 30… Ja siis ütlesin, et appi, mitte halvas mõttes😀 Terminaator hakkas naerma ja ütles, et sai aru jah, et mitte halvas mõttes. Ma olen kindel, et Terminaator on selline mees, kes viie aasta pärast, kui ta kõige vanem poeg täisealine on, et siis hakkab temaga koos pidudel käima. Hetkel on ta 37, saab varsti 38. Ta ütles, et ei välista midagi😀

Ja nüüd ma olen megakaua seda postitust kirjutanud… Pole kaks päeva teiste inimeste blogisid lugenud ega mitte midagi, pean end kurssi viima ju.

Tore nädalavahetus oli🙂 Kuigi jah – ma ei ole päris kõigega nõus, kuidas Terminaator maailma näeb, aga ta teab seda ka. Ma olen talle seda maininud ja ta arvabki, et see on hea, et ma pole kõigega nõus, sest muidu olekski maruigav.

Ning välja olen end ka puhanud, sest see nädal oli tõesti zombi oma. Nüüd olen jälle normaliseerunud🙂

17 thoughts on ““Kui sa seksi tahad, siis ei saa, sest mul on päevad.”/ Lugu sellest, kuidas ma peole läksin… ja alles 50 tunni pärast uuesti koju tagasi jõudsin!

  1. Sulle teadmiseks, et mehed ongi sellised hoolitsevad seni kuni asi pole veel seksini läinud. Küsivad naiselt, et ega külm pole, kas on midagi vaja jne. Aga noh, siis on normaalne, kui sa ise ka seksi tahad, mitte aind tüüp ise.

  2. Kas sa oled kõikide meestega seksides o kätte saand? Kaua sul tavaliselt aega läheb, et o-ni jõuda? Küsin sellepärast, et paljud naised ei saa üldse orgasmi:/

    • Oh ei. Kui see vaid nii lihtne oleks😀 Ma ei ole siiani veel kordagi vaginaalset orgasmi saanud (mõned naised ei saagi seda nagunii), oraalset aga saan küll. Kõik täiesti oleneb, kaua mul orgasmi saamisega läheb – mehest, seksist, atmosfäärist – seega kõik on suhteline

      Nii et jah – kõige õnnetum naine selles mõttes pole, sest paljud naised tõesti ei saa ka mehega siis orgasmi, kui mees keelekat teeb. Samas… alati võib olla asi ka selles, et pole veel tulnud see mees, kes oskaks kõiki nuppe nii õigesti vajutada. Jällegi… on ka naisi, kes ei saa endaga mängides isegi orgasmi – vot siis on juba tõsine probleem. Kui endaga mängides naine saab orgasmi, aga mehega koos mitte, siis ilmselgelt teeb mees midagi valesti, aga selleks, et see olukord muutuks, peab naine ka ütlema, et mida ta soovib jne.

      Minu jaoks pole kunagi oluline olnud, et naine ja mees peaksid samal ajal jõudma. Ma tean, et eks see tore ju oleks, aga sellist olukorda on reaalselt raske saavutada, eriti arvestades seda, et niisama vaginaalset orgasmi naised ju eriti ei saa. Jah, alati on ka poosidega võimalik kliitorit stimuleerida jne, aga samal ajal jõudmine on ka sellisel juhul paras pähkel. Nüüd mõni ütleks, et ju ma siis pole õiget seksi veel kogenudki😀 Kes teab, äkki polegi siis😀

      • Lihtsalt nii täpsustuseks, et tegemist pole oraalse orgasmiga? Sa võid oraalseksi vaginaalselt ka teha ja orgasmi saada. Ilmselt mõtled seda nö kliitori orgasmi või klitoriaalset (päris täpselt ei teagi, milline kirjapilt õige on).

  3. Lisaks samuti veel juurde, et mida vanemaks saad, seda rohkem hakkad ka välja näitama, mida voodis tahad. Kui vanasti ma tõesti võisin mõelda, et ah, mis seal ikka, las mees saab, aga mina mitte, siis see suhtumine on ammu kadunud. Õnneks mul pole ka nii isekaid mehi enam voodisse sattunud, aga kui satuks, siis näitaks koha kätte😀

  4. Aga hakkasid kohe saama o-d, kui seksiga alustasid või läks paar aastat aega, enne kui mehega suutsid ennast nii vabaks lasta, et o-ni jõuda?
    Paljud naised vb ei suuda keskenduda ka seksile, mõtlevad kõike muud, a la et varsti vaja nõusid pesta ja pesu vajab triikimist. Ses suhtes suudad sina end seksi ajal täielikult vabastada ja aind olukorda nautida?

    • Läks ikka aega jaa. Oma päris esimeses suhtes, kui ma 16-18 olin, ma sain vast maksimum viis korda orgasmi ja seda siis, kui mees näpuga tegi, sest keelekaga lihtsalt ei saanud. Asi oli selles, et eks ma ei suutnud end vabaks lasta, ei teadnud, mida tahan, mees polnud ka varem kunagi keelekat ju teinud jne (olime teineteisel esimesed). Või oli see valehäbi tunne ka, et ega väga ei tahtnud ka, et mees keelekat teeks. Usun, et kuskil alates 20-ndast eluaastast hakkasid asjad paremaks minema – ma ise hakkasin end vabamalt tundma jne. Kui ikka näiteks keeleka ajal kogu aeg krampis oled ja mõtled, et krt, ma ju nagunii ei saa, siis võib mees kas või maailma parim keeleliigutaja olla, aga O-d ikka ei tule. Palju on peas kinni, eriti just naistel, sest nende jaoks on kogu atmosfäär väga oluline.

      Jah, viimasel ajal suudan küll end vabaks lasta ning olukorda nautida. On tulnud ka ette, et ei suuda, aga viimasel ajal siiski harvem – minevikus tuli seda päris tihti ette.

    • mina olen hakanud nõudepesust mõtlema tavaliselt siis, kui seks on halb. Muudel juhtudel ei tule sellised kohustused meeldegi.

  5. Ma ei taha sind kuidagi solvata ega midagi halvasti öelda, aga miks sinupuhul seks päevade ajal kõne alla ei tule? Sellessuhtes, et seda annab ju ka nö. “puhtalt” teha. Kasvõi nt duši all, või panna seksi ajaks mõni rätik/lina alla, mida võib rikkuda. Ja kusjuures paljudel naistel on päevade ajal “masin” kõvasti tundlikum ka ning sellevõrra seks intensiivsem😉

    • Jaa, tuleb küll kõne alla, aga sellisel juhul, kui ma olen partneriga juba varem seksinud. Päris esimest korda uue mehega olles ma teeksin seda pigem siis, kui mul pole punased külas🙂

      Intensiivsem on see küll, sellega olen päri!🙂

  6. Kas tekib juba tunne, et temaga võib tulla midagi püsivamat? Või pigem arvad praegu, et see jääb lühiajaliseks seikluseks?

    • Ma arvan, et püsiv suhe ei ole hetkel minu puhul nagunii hea mõte, ma alles lõpetasin ühe suhte ju… Elan päev korraga ja hetkel siiski olen kindel, et püsivat ei tule. Ma mõtlen siis just suhet. Selles mõttes, et nüüd juba võin teda sõbraks pidada, sest saame hästi läbi🙂

      • Nojah… Mul on ka muidugi see probleem, et ma alati usaldan inimesi küllaltki kergelt. Vahel on see ka kätte maksnud, aga ma olen lihtsalt selline – ma ei saa midagi selle vastu teha. Naiivne ehk?

Lisa kommentaar

