Ei, me tõesti pole normaalsed…

Rääkisime Romantikuga Facebookis ja jutt läks kuidagi sellele, et me kumbki pole juba kuu aega seksinud. Ma ütlesin, et ma isegi ei mängi endaga eriti, nädalas korra vbl ja ta tunnistas mulle, et pärast meie viimast seksimist pole ta isegi endaga mänginud. Ja ma ütlesin, et kammoon, mees, see pole sugugi hea, et nüüd mungaks ära läksid, aga ta mainis, et ta on lihtsalt mõtetes nii mujal.

Järsku Romantik küsis, et kas ma tõesti pole isegi kellegagi pärast meie lahkuminekut suudelnud. Ja ma tunnistasin talle, et suudelnud olen küll. Ta mainis, et on armukade, sest juba mõte sellest, et ma kellegi teisega suudlen või mis veel hullem – magan – tekitab talle tunde, et tahaks täiest kõrist karjuda. Ja hiljem sillalt vabalaskumist teha.

Siis pidin ma Facebookist ära minema ning hiljem ta hellas mulle. Ja siis ta küsis täpsemalt selle suudlemise kohta jne.

Romantik: Ja te ei seksinud? Ja miks siis mitte?

Printsess: Ma ei teagi. Ja oledki armukade või?

Romantik: Jaa, olen küll. Ma tean, et mul pole mingit õigust olla, aga ma olen.

Printsess: Kui vastupidine olukord oleks, oleksin mina ka.

Romantik: Ja sa tahad tõesti mulle väita, et kuigi olid tema juures mingi 11 tundi vms, siis te ei seksinud? Ja miks mitte, kui sulle ju see adrenaliin meeldib, mida vallalisena tunda saad.

Printsess: Oi, oi, mis rünnak😀 Ei seksinud jah, kuigi muidugi oleks võinud ju – kena noormees ju…

Romantik: Sa ikka oskad valusalt lüüa. Defineeri mulle, mida tähendab sinu mõiste puhul, et lihtsalt suudlesite ega seksinud. Riideid jäid selga või?

Printsess: Jah. Viimne kui üks.

Romantik: Ainult mõte sellest, et sa kellegagi seksid, paneb mul pea ringi käima…

Printsess: Ma ei seksinud temaga. Kuigi see pole nagunii sinu asi, aga kui ei usu, loe mu blogi, seal näed ka, et sellist postitust ei olnud😀 Ja kui me oleksime seksinud, siis ma oleks sellest blogis kirjutanud.

Romantik: Ma ei loe su blogi ja tahad teada, miks?

Printsess: Miks siis?

Romantik: Sest kui ma loen seda nüüd, kui sa vallaline oled ja avastan seal postitused, kuidas sa teiste meestega erinevates poosides seksid, siis mul tekib tunne, et kas kõik mu asjad lendavad aknast välja või ma hüppan ise. Nii et parem on end sellest eemale hoida.

Printsess: Nii radikaalne kohe😀

Romantik: Sa naudid seda olukorda, eksole?

Printsess: Jaa😀

Romantik: Selline sa oledki, Printsess. Sa tead, et mina ei suudaks mingi teise naisega praegu magada. Ma olen sulle ju rääkinud ka, et mul läheb suhetest ülesaamiseks alati palju aega. Sa oled veel liiga värske mälestus, su keha on mul nii hästi meeles… Sina aga seevastu… suudad.

Printsess: Tõesti või? Aga sa muutusid nüüd ju mungaks, sa ei mäleta minu kehast enam midagi, eelmises elus juhtus vbl😀

Romantik: Ära loodagi, et nii kergelt unustan😀

Vahepeal sai Romantikul aku tühjaks ning ma kobisin paariks tunniks tuttu ära. Hiljem rääkisin Terminaatoriga telefonis ja Romantik juhtus Facebookis küsima, et kas me võiks oma jutuajamist jätkata, ma kirjutasin talle, et telefon ning siis umbes 45 minutit hiljem ütlesin, et nüüd võime rääkida küll.

Romantik: Kellega sa nii pikalt rääkisid?

Printsess: No selle mehega, kellega ma nädalavahetusel suudlesin.

Romantik: Okei… Juba mõte sellest, et keegi teine saab sind suudelda… ajab mind närvi ja vihale.

Printsess: Nojah. Vähemalt teadvustad endale, millest sa ilma jäid.

Romantik: Arvad, et ma iga päev seda endale ei teadvusta? Ja see tüüp, kellega suudlesid, on pikemat kasvu?

Printsess: Kusjuures mitte. Umbes nagu sina või veel lühem isegi. Mõtle, sa õpetasid mulle, et mehe pikkus pole kõige olulisem😀

Romantik: Nojah. Mul siiani ei lähe meelest, kuidas sa seda Argentiina restorani kelnerit jõllasid😀

Printsess: Ma olen küll selle unustanud. Vbl korraks vaatasin, mäletan, et mingi pikemat kasvu noormees…

Romantik: Haha, no näed, mäletad ju😀 Tahad ma räägin sulle, kuidas see olukord oli. Istusime seal ja mõtlesime, et mida me süüa tellime. Ja kõik oli tibens-tobens, aga siis tuli see kelner… Ja ma küsisin sinult, et mida sa süüa tahad ja sa vaatasid teda täpselt selle pilguga, nagu sa mind vaatad, kui ma armatseme. Ja siis olid sa nagu paar sekundit omas maailmas ja järsku küsisid, et mida ma sult küsisin. Mul on kõik meeles, preili Jaanika, ma tean sind nii hästi, et võiksin sinust raamatu kirjutada!😀

Printsess: Ma näen jah, et mäletad asju, mida mina isegi ei mäletanud😀 See läks sulle vist väga hinge tol korral.

Romantik: Jah, sest see kelner oli oma krdi kaks meetrit. Sellised tüübid on sinu nõrkus.

Printsess: Kes teab, äkki enam pole. Võib-olla ma muutusin.

Romantik: Vähemalt sa ei maganud selle noormehega, kellega nüüd suudlesid, aga see on ainult ajaküsimus. Kui mitte temaga, siis kellegi teisega kindlasti varsti. Selline oled sa vallalisena.

Printsess: Täpselt. Mehed on mu sõltuvus, kui ma olen vallaline. Aga sinuga suhtes ei tekkinud mul kunagi seda tunnet, et tahaks kedagi teist.

Romantik: Sest ma teenindasin sind selles mõttes hästi😀

Printsess: Jaa, selles suhtes mul kurtmisi pole. Me saime alati voodis hästi läbi. Või unustasid juba, kuidas me minu või sinu pool voodimaratone tegime? Ja nagu sa alati ütlesid, et me oleme voodis orkaan, kui me koos oleme. Need olid sinu sõnad. Või juba unustasid, kuidas ma su riistaga “rääkisin” või kuidas sa minu kallima varaga mängisid? Või kuidas me seda öösel, päeval, hommikul tegime ja meid ei huvitanud, et su korterinaaber meid ilmselt seksisõltlasteks pidas? Või kuidas mu vaene pensonärist korteriomanik ilmselt öö läbi kõrvatropid kõrvas pidi magama? Või see, kuidas ma sulle 31- se detsembri öösel enda juures strippi tegin? Suudad sa üldse kunagi “You can leave your hat on” lugu rahulikult kuulata, ilma et sulle meenuks, kuidas ma aeglaselt oma riideid su ees ära koorisin? Aga noh, kuna sa oled nüüd munk, siis selliseid asju sa ei mäleta…

Romantik: Midagi ma pole unustanud😀 Sa oled ikka eriti õel, Jaanika. Kui ma praegu seal oleksin, siis…

Printsess: Mis siis ikka toimuks? Ma hakkaksin vaikselt end tööle sättima. Mis muud?

Romantik: Tööle sa ei jõuaks, sellest toas kaugemale sa ei jõuaks. Me armatseksime terve öö, nii nagu ainult meie kahekesi seda teha oskame. Meie koos oleme kirg. Ja sa tead seda.

Printsess: Mina jaa, aga sina unustasid. Ilmselt kustutasid mu alasti pildid ka juba ära (võinoh, poolalasti pigem, tal päris alasti pole).

Romantik: Hull peast, neid pole ma ära kustutanud. Ei kustutaks ka.

Printsess: Jah, aga mis kasu neist, kui sa neid isegi ei vaata…

Romantik: Ma hetkel vaatasin su seda uut pluusi, millest sa mulle mainisid, mis su tissid nii esile toob. Fakk, Jaanika, pekki, ma usun, et on ohtlik, kui me juunis näeme.

Printsess: Miks?

Romantik: Miks? Sest siis ma tahan su voodisse viia ja kuna ma olen emotsionaalselt ka sinuga seotud, olen pärast veel rohkem pekkis. Ma tean ennast küll nii palju. Ja kui ma veel mõtlen, et keegi teine võib sinuga magada, siis ma lihtsalt… mu pea hakkab otsast lõhkema sellisel juhul.

Printsess: Ah, aga kuna sa oled munk, siis mis seal ikka – isegi kui ma selle pluusiga su ees oleks, sa ju ei märkaks midagi? Või märkaksid?😉 Või kui ma sind kohvikus kogemata riistast puutuksin, siis sa ju ei tunneks midagi? Või kui ma su kõrvalesta nii vaikselt salaja kuskil kohvikunurgas lipsima hakkaksin – just nii, nagu sulle meeldib, ega sa vist ikka midagi ei tunneks?😉

Romantik: Sa teed seda meelega!😀 Kui sa mingil põhjusel peaksid minu toas juunis istuma, siis…

Printsess: Jah, mõtle, väljas palavad ilmad ka, ega mul palju riideid seljas poleks. Aga kuna sind enam selliseid asjad ei koti, siis noh, mis seal ikka. Ma võiks vabalt pluusi ära võtta ja siis rinnahoidja… Ja noh, eks me siis istuksime rahulikult edasi ja ootaksime järgmist trammi…

Romantik: Rahulikult võid sa ainult und näha. Sellest toast sa ei väljuks. Ma kataksin su keha oma suudluste ja hellitustega, me armatseksime (jah, ta kasutabki hispaania keeles väljendit hacer el amor, mis inglisekeelse vastena oleks siis to make love) – me oleksime jälle nagu üks, nii nagu me olime varem.

Printsess: Oi, oi, sa lausa hirmutad mind. Oled seesama Romantik, keda ma tundsin. See Romantik, kes oli alati kirglik, kes teadis, kuidas mind naisena tundma panna. Sa tead, et su suudlused ja hellitused ajavad mind hulluks.

Romantik: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanika, miks sa mulle nii teed? Miski siin on juba väga kõva… ja mina…

Printsess: Jah, ma tean, sest viimasel ajal pole sellel lainel, sest sind ei kotigi enam need asjad.

Romantik: Ja mis siis saaks, kui me voodis lõpetaksime?

Printsess: Mis siis ikka saaks?

Romantik: Pärast seda olen omadega rohkem pekkis. Ma ei taha, et sa teistega meestega magad.

Printsess: Ärme sellele nüüd küll hetkel mõtle. Mõtleme parem sellele, kui ilusad hetked meil koos olid. Ja nüüd ma pean end tõesti sättima hakkama, aga… kui sa nüüd tuttu lähed, siis mõtle sellele, kuidas me meie kehad omavahel voodis suhtlesid. Mõtle sellele, kuidas sina seda orkaaniks kutsusid. Kuula seda laulu ja mõtle sellele striptiisile, mis ma sulle tegin.

Romantik: Jah, nüüd ma küll mängin endaga.

Printsess: Jah, aga tervita oma riista siis minu poolt, sest ta kindlasti igatseb mind.

Romantik: Ojaa, mu riist tõesti igatseb sind väga.

Printsess: Tsau ja hoia kõva siis ikka, mis seal ikka. Kui ma ei peaks tööle minema, ehk teeksin isegi mõne endaga mängimise.

Romantik: Sa ajad mu hulluks. Kirest, vahel aga hoopis sellepärast, et sa nii krdi julm oled ning mulle kõik näkku ütled, aga samas ma tahan teada. Kui sa kellegi teisega magad, siis ma tahan teada, et sa seda tegid, kuigi ma tean, et siis ma olen omadega nii perses, kui perses üldse olla saab. Muidugi ilma detailideta. Kuid ma ei taha, et sa teiste meestega magaksid. Ma ei taha.

Printsess: Jah, vastupidi ka. Me oleme ikka krdi enesepiinajad. Head ööd🙂

33 thoughts on “Ei, me tõesti pole normaalsed…

    • Ma just mõtlesin, et kõigepealt tuleb Terminaator siia seda lugema, siis laseb Romantik väikese google translate’i üle…siis mõlemad jälle helitavad ja tsätivad lõustakas ja siis tuleb uus postitus ja saaga jätkub.

      Ei noh, sellel “suhtel” on potentsiaali kesta veel kaua, kusjuures asjaosaliste kommentaarid on, et “aga meil on nii eriline side!” ja “oh, meil on ikka nii suur kirg, kui me koos oleme!” ja “armastus ongi kannatus!” ja “ega ma ei suuda eemal olla!” ja siis sina kuulad, kõrvad juba valutavad, seda passiivagressiivset saagimist.

      Ega’s midagi, jääme “Saladuste” järgmist numbrit ootama.

  1. Täpselt see mis oligi arvata.
    Saadab naise perse ja siis kukub nõudma, et vaata, et sa teistega ei maga jumala ees.
    See “jääme sõbraks” termin täpselt seda tähendabki meestele – “las ma kontrollin su elu edaspidi, jälgin, et sa kellegi teisega ei kohtu, ei maga ja jätan oma jutuga mulje, et ma sind natukene ikka veel tahan ja vajadusel ka saaks sind panna”.
    NAINE!!! kui sul natukenegi eseväärikust on, siis ära lange nii madalale ja vähemalt ole sellest sitapeast üle, kes su nii julmalt (jah, julmalt!) lihtsalt üle öö kuu peale saatis.

    • nõustun siinkohal Pillega täielikult!

      Lugedes häiris see mitmeid ja mitmeid kordi mainitud “aga sa oled ju munk, sul suva kui ma..” ilmselgelt painab see sind ning seetõttu nii lapsik käitumine.
      No offence, ei midagi halva pärast, katsun Sind vaid maapeale tuua!🙂

  2. Tõesti, eelmistel on õigus – unusta ta! See on ju ebanormaalne, et jätad kellegi maha ja siis hakkad veel tema edaspidist elu kontrollima – kellega tohib olla, magada kellegagi ei tohi jne jne. Ise ta tahtis lahku minna, nüüd las kannatab. Tüüpiline “ise ei taha, aga teistele ka ei anna” mentaliteet.

    Ära kuula teda. Maga teistega ja ole õnnelik🙂 Unusta ta ära.

  3. Elu pole ainult magamine. armastusel on palju muid nägusid. sa pead ise aru saama, kes ja mis sulle oluline on.

    • Õige. Äkki ka selle suhte puhul see kirg oli liiga ülehinnatud? Kui see ära võtta, siis kas üldse oleks midagi alles jäänud? Ma mõtlen just pikemas perspektiivis.

    • Pikk lugu, aga saab täpsemalt lugeda 3-nda mai postitusest. Lühidalt kokkuvõttes: Tüüp tahtis mind maha jätta mingite ebamääraste põhjuste tõttu, mina tegin tema eest selle otsuse ära – ja nüüd oleme sõbrad küll, aga imelikud sõbrad.

  4. Lisan veel juurde, et isegi kui sa ütled, et ta ju ei saa kontrollida sinu elu ja kohtumisi, siis tegelikult selline vaimne survestamine ja teie seksuaaelu fantaasiate taaselustamine mõjub palju hullemini. Mida see vanade haavade pidev lahti rebimine sulle annab?
    Ja kas see Tartusse minek ja temaga magamine (noh, olem ausad, see juhtub kui sa temaga kohtud), on ikka hea mõte?
    Pigem lase tal praadida, ära anna ennast kätte ja ära näita välja, et sa ei suuda kellegi teisega kohtuda ja mõtled ainult temale. Siis näed kõige paremini kas ta ka tegelikult sinuga suhet igatseb või lihtsalt teie voodielu.
    Lisan veel, et ma ei taha üldse targutada ega parastada, lihtsalt see teema on mulle valus ja tuttav, lasin ennast aastaid täpselt just nii ühel mehel solgutada ja lõppkokkuvõttes olin ikka üksi.
    Neid raisatud (pisarates ja hingevalus) aastaid paraku kunagi tagasi ma ei saa….

    • seda nimetataksegi passiiv agressiivseks käitumiseks… Jaanika poolt see “mungaks sõimamine” ja romantiku poolt see “jääme sõpradeks” ja kõik see mis sellega kaasneb

  5. Olen nõus teie kõigi kommentaaridega. Nüüd olen selle vestluse üle järele mõelnud (kuna öö juba vahel ka) ning leian, et see polnud õige, mida ma talle üldse ütlema hakkasin (a la see, kuidas rääkisin, et voodis meil selline klapp oli). Kuid samas – miks see nii hea tunde tekitas? Kas alateadlikult tahan muljet jätta, et teen talle haiget, kuigi ilmselt teen endale pikemas persepektiivis? Ma ei tea, miks ma seda kõike nii nautisin. Kas tahtsin talle nii-öelda ära panna või vähemalt tekitada endale selle illusiooni, et just seda ma tegingi?

    Vbl üks osa minust tahab endale tõestada, et ma suudaks temaga seksimisele vastu panna, kui asjad nii kaugele peaksid jõudma – äkki just seda ma tahangi, et kui juhtubki meie nägemise korral, et asjad peaksid sinnamaani minema hakkama, siis just enne riideid seljast koorimast suudaks ma öelda: “Sorri, mees, su rong on läinud.” Kuigi selle tõenäosus on väike, et ma nii suudaks öelda ja lihtsam oleks mitte riskida.

    Kui varem pani temaga suhtlemine mind pigem nutma, siis nüüd… on asjad kuidagi teistmoodi. Ma ei nuta enam, vaid tunnen mingit imelikku haiglast rahuldast talle neid asju öeldes, mis ma ütlen. Äkki olen ma nüüd selles faasis, kus ma alateadlikult tahan ära panna?

    Ma ei tea, nii raske on öelda. Ma tean, et mu kaine mõistus ütleb mulle, et ma ei peaks temaga mingi aeg lihtsalt üldse suhtlema. Ma endiselt ei arva, et ta on halb inimene (jah, kuigi mõned iseloomu puudjäägid tal ilmselgelt on). Kurb on see, et mõnedes olukordades ma ei kuula oma kainet mõistust. Ma ju tean, et teil on õigus, kes te mulle ütlete, et see, mida ma praegu teen on puhas enesepiinamine. Ma tean seda. Tunnistan. Aga…

    Ikkagi teen ma sama edasi. Miks inimesed sellised on? Miks mina selline olen? Ma ei tea. Mul polegi ühtsest vastust sellele…

    • Asi ei ole “ära panemises”. Sa rääkisid talle neid asju, et näha ta reaktsiooni. Seda, kas tema tahab Sind veel samuti kui Sina teda. Alateadlikult kompida piiri, et kas Sul oleks veel lootust temaga.

  6. Inimsuhted ei ole kunagi mustvalged, ongi keeruline ja peadki ise aru saama, kuidas sa seda suhet jätkata tahad. Ka sõprus on suhe, mis muuseas vajab tööd. Mina saan sinust täiesti aru ja ma saan ka temast aru. Kalliks saanud inimesele, kellega on väga hea klapp kõiges, on sisuliselt võimatu jalaga anda ja uks kinni tõmmata.(Nii piltlikult öeldes). Jõudu, meelekindlust ja õigeid valikuid!

    P.S Varem ei ole kommenteerinud, aga seda postitust lugedes tekkis äratundmine, oleks nagu oma elust lugenud.

  7. No issake, mida ma lugema pidin just. See ei ole ausalt normaalne, kui see inimene ütleb sulle, et ta peab edaspidi teadma kellega sa seksid ja armatsed. Mis see tema asi on? Väga ebakindel inimene tundub olevat. Üleüldse, ise soovis ju lahkuminekut ja nüüd tahab linade vahele? Pohhui, las otsib uue ohvri, kellega manipuleerida ja rautada.

  8. “Ma ei taha, et sa teistega meestega magad.”
    Mis ütleja Romantik veel on, et dikteerib sulle, kellega sa magada võid ja mitte? Sa oled vaba naine, vabal maal, kepid kellega tahad ju.

  9. See on see sõltuvussuhe. Sa oled lihtsalt temast sõltuvuses nii emotsionaalselt kui füüsiliselt. ISegi kui sa seda ei tunnista. Mul oli ka midagi taolist…niiii kaks aastat peale suhte lõppemist isegi. Seega tee tööd ja ära anna järgi.

  10. Miks sul on vaja üldse nii detailselt talle meelde tuletada, et kuidas ja kui metsikult te koos olles rautasite? Ega sa ise ka arukamalt ei käitu ju! Väga veidrad olete…ja no see Romantik oleks võind kohe sulle ära öelda, et naiseks ei kõlba, aga keppimiseks küll kõlbab.

  11. Misasja, mis see tema asi on millal kepid, kellega kepid, kuidas kepid, tema rong ammu läind ju😀 ma põhimõtte pärast räägiks talle, et jäävad lepingu ja kavatsen seda korralikult nautida:D

  12. Tõesti tundub, et mehel on põhimõte “ise ei taha, aga teistel ka ei luba.”:D Samad võimalused on ju ka temal teiste naistega koos olla ja nendega magada, kui ta muretseb selle üle, et ega sa ometi teiste meestega ei maga.😀 Või mis sa ise arvad?

  13. Täitsa huvitav seis ju. Hakka talle lihtsalt eksperimendi korras suhteid ja seksi välja mõtlema, las sureb iseenda komplekside kätte. “Mäletad seda pikka soome kutti? No vot kus eile sai…” ja las siis praeb oma mahlas.

    Mitte et ma seda päriselt soovitaks. Pane lihtsalt toru ära ja tee selle ajaga midagi kasulikku.

  14. Sa oleksid nõrk, kui romantikuga keppi teeksid uuesti. Aga jah, kõik on eelpoo ära õeldud, et mehel lihtsalt haiged kompleksid ja omamishimu.

  15. Oled kuulnud ütlust, et ära usu mehe sõnu, vaid ainult mehe tegusid? Siinkohal ju ta tahab sind ainult sõnades, trükkida on hea küll, aga tegudes on tal sinust savi, kõlbad ainult seksiks (ja sedagi mitte nii väga ega kiireloomuliselt – meenutan, tegudes.) Kui ta päriselt mõtleks oma sõnu, siis ta ju teeks midagi, oleks su ukse taga, kutsuks su juuni asemel kohe külla või mida iganes. Hetkel lihtsalt heietab seal, et oojaa milline igatsus, milline seks. Minu arust oled sina siin loos nõrgem ja temal on sinu üle kontroll. Mis sest, et vestlus jätab näiliselt vastupidise mulje. Temal on nüüd seks sinuga kohe varnast võtta, aga sinul suhet temaga mitte kuskilt.

  16. Nüüd järele mõeldes leian samuti, et ei käitunud ise õigesti sellist teksti talle ajades. Ja otsustasin, et ei seksi temaga. See lihtsalt keeraks mu enda elu rohkem pekki ning teeks selle keeruliseks. See poleks õige käitumine nagunii.

  17. Ma tahaks sinuga kohtuda, kuid hoopis teisel teemal, kui sinu armuafäärid. Oleks mida arutada. Ma jätan oma aadressi, mis enne oli msn ja nyyd vist skype. Ma ei jaga nendes asjades. igor@maag.ee
    Sellele aadressile ei saa mulle kirjutada muul viisil, kui ainult läbi skype.ee.

Lisa kommentaar

