Loba, loba, loba/ Rohkem loba/ Printsess pole kuu aega seksinud…

Käisin täna bikiinivahatuses, see oli juba viies kord. Ehk siis jaanuaris käisin esimest korda. Nüüd ei olnud enam nii valus, kui aprillis käisin – siis oli teine vahataja ning mul oli megapohmakas. Nüüd oli see selline tavaline protseduur. Nagu juuksuris käik põhimõtteliselt. Ma eile mõtlesingi, et paneks pärast juuksurit kohe bikiinivahatuse otsa või vastupidi, aga pohmakaga ei oleks olnud mõtet seda teha😀

Ega ma bikiinivahatust katki ei jäta, mis siis, et ma vbl nii tihti ei seksi. Ma ei teinudki seda kunagi sellepärast, et ah, mehel siis ka ilus vaatepilt jne. Ikka endal on ka palju mugavam – ja just sellepärast, et ma pole pidanud viis kuud ise üldse raseerima, korra kuus käid ära ja voila – rahu majas jälle natukeseks.

Kui nüüd soengust rääkida, siis harjumatu on nii lühikeste juustega olla, sest mulle endale meeldivad pikad juuksed. Õnneks nad kasvavad mul ruttu ka tagasi. Ma näen vanem välja, oma kartulikoore juustega nägin nagu plikake välja😀

Pärast bikiinivahatust käisin niisama shoppamas, sest tahtsin endale tulevase reedese ürituse jaoks kleiti, aga ei leidnudki. Tegelikult mul on ka kleite, mille hulgast valida, aga ma ei teagi nüüd. Võiks selle panna, millega Kanal 2 peol käisin, aga seda olen ka mujal piisavalt kandnud. Ning ma vihkan internetis riiete ostmist, ma ei tee seda mitte kunagi, sest minu jaoks on ülioluline enne seda asja katsuda, ma olen nõus selle eest ka rohkem maksma. Sellepärast ei telli ma mitte kunagi internetist mitte midagi, eriti riideid. No eks näis, reedeni veel aega ka. Kuna ma olen alati viimase minuti inimene, siis eks ma neljapäeval või reedel hakkan sellele mõtlema😀

Eile õhtul helistas ka Terminaator. Mul pidigi just äratuskell tirisema hakkama, sest pidin tööle minema. Kui talle rääkisin, et jäin juuksuris peaaegu magama, siis ta ütles, et teab juba, sest luges mu blogi😀 Ja sellepärast varem ei kõllanud ka, et eeldas, et ma magan (kuna ma mainisin seda ka oma postituse lõpus, et ma kobin nüüd tuttu). Rääkisime mingi pool tundi ja siis ma pidin end sättima hakkama. Enne kõne lõpetamist küsis ta jällegi: “Ega sa ei kahetse, et minu juurde eile tulid?” Hmmm, mitu korda see mees seda küll küsida kavatseb?😀 Ütlesin siis, et ei ja oleksin peaaegu tahtnud lisada, et kui üldse midagi kahetsen, siis vbl seda, et ma temaga ei seksinud😀 Aga ma siiski ei öelnud seda. Ja ta ütleski, et hommikul ärgates oligi ta nagu truu kutsikas, kes põrandal magades mu und valvas, haha😀 (kuna mina magasin ju diivanil).

Tegelikult ega ma täna ka suurt maganud pole, sest bikiinivahatus oli kell 13.00. Seega ma vist jälle kobin tuttu ära.

Ma olen nüüd peaaegu kuu aega ilma seksita olnud. Jah. Naljakas mõelda, et sellist pausi ma ei mäleta enam, millal mul olnud oleks. Ega ma endaga ka suurt ei tegele, vbl kord nädalas. Täna tegelesin, aga nüüd on nädalaks vist jälle rahu majas. Mul  on lihtsalt nii palju muid mõtteid jne peas, et ei viitsi sellega nii tegeleda. Ma mäletan, kui Mehhikos olin, siis esimesed kolm kuud ma ei seksinud, aga lisaks sellele ma ei näppinud ka ennast. Mitte kordagi. Ei tulnud meeldegi. Mul oli lihtsalt nii tihe graafik, et mul ei jäänud aegagi. No tegelikult eks ikka oleks jäänud, sest mul läks selles mõttes hästi, et meie projektis olid vahatahtlikel oma toad. Kui ma eestlastele korraldatud vabatahtlike järellaagris käisin, siis üks tüüp rääkis, kuidas tal Brasiilias nii suurt õnne ei olnud – kaheksa matsi elasid ühes toas (erinevast rahvusest ka veel lisaks!!!) Neli noormeest ja neli neiut kusjuures, nende hulgas üks paar. No mõelge nüüd ise, kuidas teised kuus inimest peavad suht iga öö kuulma, kuidas kaks aktiivset noort inimest teineteist rautavad ja ise samal ajal pihku peksma/sõrmi kasutama. Mida elukest ikka… Neil oli internetiga ka halvem lugu, meie projektis oli see kogu aeg olemas, aga siis mul läpparit veel polnud. Kui oleks olnud, oleks WiFi ka kogu aeg olemas olnud, aga sain kontoris käia, kui vaba aeg oli. Nii et kuigi mu projekt oli megatihe, siis vähemalt mõnes mõttes oli siiski parem. Aga mu jutu point on see, et mõnikord ei meenu ISEGI mulle sellised asjad nagu seks, eneserahuldamine jne. Juhtub küll harva, aga juhtub.

Vot nii on siis lood ühel vaiksel pühapäeval.

15 thoughts on “Loba, loba, loba/ Rohkem loba/ Printsess pole kuu aega seksinud…

  1. Kas sa ei karda, et annad end liiga kergelt kätte hetkel, arvestades, et Terminaator su blogi loeb. Te pole küll veel seksinud, aga see vaid ajaküsimus. Kui mees ei saaks seda kõike su blogist lugeda, pingutaks ta ehk rohkem, kuid nüüd pole ju selleks vajadust, kuna ta loeb juba blogist ette ära, et sa oled niikuinii põhimõtteliselt nõus temaga voodisse minema…

  2. Mulle on hakanud väga su blogi meeldima, olin ka ise nooruses :D(praegu olen 27 a) päris metsik ja tore nüüd teise vahva tüdruku kogemusi lugeda🙂 Ise olen juba viiendat aastat õnnelik abielunaine ja ema🙂 Kusjuures ma samuti ei uskunud never ever, et leian “selle õige” abikaasa ja saan lapse🙂 Nüüd usun küll, et kõik läheb nii nagu minema peab (god I talk like old people :D) Tore kohe, et rohkem kirjutama oled hakanud, jätka samas vaimus😉 PS! Et blogi veel mõnusam oleks siis võimalusel muuda see jõulustiil ära, praegu igakord tekib jõulutunne kui lugemas käin hahaa😀 Super ilusat suve Sulle🙂

    • Aitäh heade soovide eest! Ma usun ka, et minu jaoks pole kõik veel kadunud😀 Noh, eks elu näitab, mis saab ja kas ma ka kunagi rahulikuks muutun. Ma ise leian ka, et muutun, aga kõik õigel ajal🙂

      Ma ei teagi, mulle see jõulustiil meeldib, vbl kunagi muudan ära🙂

  3. Ma ei saa aru sellest, et miks peaks see kunagi imelik olema, et nagu keegi siin ütles “nüüd saab Terminaator Printsessi veel lihtsamalt voodisse, kuna ta on lugend seda siit blogist jne” Nii? See kõlab nagu, et ainult Terminaator tahaks seksi ja peaks nii hullult veenma Printsessi selleks? Kui Printsess ise ka tahab seksi ja soovid on vastastikused, siis nagu las Terminaator siis loeb seda siit blogist. Minuarust on seks täiesti loomulik elu osa ja kui kirge on, siis miks mitte.

    • Ega ma ei teagi, kas ta seda blogi üldse kogu aeg lugema jääb, esimesed postitused vbl tundusid huvitavad vms😀 Me nüüd nii igapäevaselt ka ei suhtle, et ma teaks, kolm-neli korda nädalas vbl.

  4. Ma pole 5 kuud seksind…igasuguse suvalise jorsi otsa ei taha kükitada. :S Samas, suvi tulekul, peaks neid võimalusi rohkem olema.

    • Kui ise ei tunne vajadust seksi järele, siis pole mõtet ka end sundida. Ma olen ka paar korda elus peaaegu kümme kuud ilma seksita olnud, aga see jäi kõik vanusesse 18-20🙂 Siis ma tõesti ei tundnud nii suurt vajadust.

      Iga suvalise tölliga pole tõesti mõtet seksida.

  5. Ma vaatan sind praegu. Nii kena särk.🙂 Minu kodukohas just murdus puu äikese tagajärjel, elan Tartumaal. Päris jube.

    • Aitäh!🙂 Oi, oi, ma loodan, et see puu majale vms peale ei kukkunud. Mäletan, kui väiksena alevikus elasin ja puu kukkus täpselt teele – kaks tundi oli liiklus kinni. Aga kui oleks teisele poole kukkunud, siis oleks majale otsa lennanud, nii et selles mõttes läks isegi hästi.

Lisa kommentaar

