Miks mõnest mehest küll nii raske on üle saada?

Nii palju siis minu lubadusest pärast 9-ndat maid mitte enam nutta. Kuus päeva ma polnudki pisaraid valanud, aga täna jälle… Nüüd tekib vist see periood, kus tahaks Romantikule kõik näkku karjuda, kui väga ta mulle haiget tegi. Tahaks teda süüdistada ja öelda, et ühel päeval ta mõistab, et tegi vea. Kuigi ma tean, et seda ei juhtu, aga kas või enda heaolu nimel ma tahaks talle niimoodi öelda. Aga ma ei tee seda. Mis see enam aitaks? Mis tehtud, see tehtud. Mina olen praegu see, kes pisaraid valab, mitte tema. Mina olen see, kes teda igatseb, mitte tema mind. See on reaalsus.

Homme saab kaks nädalat lahkuminekust. Minu jaoks tundub see palju pikem aeg, sest see igatsus tundub minu jaoks juba sada aastat kestnud. Oeh…

Ühel ilusal päeval suudan ma seda kõike naeratava näoga meenutada. Kuid millal see ilus päev ometi tulla võiks… Kahe nädala, kuu, paari kuu pärast? Päris nukker ju, kui nutan näiteks pool aastat meest taga, kellega ma olin neli kuud suhtes. Hale lausa.

Tubli töö, Printsess! Mis seal muud ikka öelda…

3 thoughts on “Miks mõnest mehest küll nii raske on üle saada?

  1. Igatsus täiesti loomulik nähtus. Kui sul seda ei oleks, võiks sind ju lausa robotiks pidada, tunneteta robotiks. Peamine on see, et sa ei langeks lahkuminekust sellisele igatsustasemele nagu mina, sest see hakkab sul elu rikkuma. Ja usu mind, see on kuradi valus. Sellist hinge piina ei tahaks kellelegi. Sa oled kogu aeg ühes inimeses kinni, lahti temast kuidagi lastud ei saa ja hakkad kõiki uuse partnereid igas asjas võrdlema just selle eksiga, kes sinu elust, kuigi olete võib-olla 10 aastat juba lahus olnud, kuidagi lahkuda ei saa.
    Olen ise sellest inimeset kirjutanud paljusid postitusi, muidugi nime mainimata, neist üks on selline: http://www.muleioleblogi.net/?p=2890

    Nii et soovitatav soovitus sulle – ta võib olla sulle väärt terve elu, kas või terve universumi, kuid ära lase eksil endast tulevikus hinges võimust võtta. Unusta, kuid mäleta. Lase lahti, kuid hoia sisimas hinges. Hoia hinges, aga ära unusta ennast. Kui lased tal hingest välja tulla ja temast lahti ei taha või ei saa lasta, on su elu samahästi kui peldikust alla lastud. Seega hoia, mida hindan ja armastad, kuid ära unusta ennast. Ära muutu selliseks, nagu mina selle löögi tagajärjel olen saanud.

  2. Suurem enamus inimesi elab sellise asja üle nagu Ailar kirjeldas. Ka siin on sõna võttnud mõnedki sellised inimesed oma kohati sapiste kommentaaridega. Mõni saab ka teistest alles siis aru kui on ise selle läbi teinud, mõni ei saa ka siis sellest aru. Seni kuni me seda aga ei mõista, kipume me neid inimesi mahategema, sõimama, neile igasuguseid nimesid andma js neid vigasteks pidama.

  3. Ahjaa, Jaanika, unustasin mainimata või õigemini küsimata, kuidas sa saad kindel olla või julged väita, et Romantik sind ei igatseks, sind taga ei nutaks ja koju mitut vannitäit pisaraid ei tekita? See on täiesti võimalik, tõepoolest on, olenemata sellest, kumb lahkuminekuga algust tegi. Millegipärast kaldun arvama, et tema igatseb ka sind, teise inimese emotsionaalseid tundeid ei tasuks kunagi alahinnata, olenemata sellest, kui palju sa teda tead ha tunned. See on arvatavasti üks nendest eluasjadest, millele sa kunagi vastust ei saa.

Lisa kommentaar

