Lugu sellest, kuidas ma Terminaatoriga väljas käisin…

Eile käisin ma ühe noormehega väljas. Tegelikult tean ma teda juba detsembrist, aga vahepeal me ei suhelnud eriti, vahel harva ainult. Seega polnud ma teda kunagi päriselus näinud. Ta oli kursis ka sellega, et ma Romantikuga suhtes olin. Nii et sõbraks ma teda just pidada ei saanud, pigem tuttavaks.

Tegelikult ei saa noormees tema kohta just eriti öelda, sest ta on 37. Mitte et see nüüd nii vana oleks, aga no arvestades seda, et ma olen 24, siis ikkagi😀 Ja 37 on peaaegu 40, mis kõlab päris jubedalt tegelikult😀

Laupäeva öösel helistas ta mulle kolm korda saatesse ka, millest kaks korda oli eetriväliselt. Ühe korra panin ta siiski eetrisse ning ta tunnistas mulle hiljem, et nii kui eeter peale läks, hakkasin ma temaga suhtlema kui saatejuht – mis on ka õige, sest siis ma just see olengi ju😀 Tegelikult oli omamoodi naljakas ka, sest mina ju eetris märku ei anna, et ma tean, kellega tegemist on – ja et ma selle inimesega varem isiklikus elus suhelnud olen. Mul pole see lihtsalt kombeks – pealegi ei juhtu mul seda just eriti tihti (loe: pigem üldse mitte).

Tegelikult teadsin ma selle noormehe kohta seda, et ta on parajalt enesekeskne, mida ta minu eest väga varjanud polegi. Ja teadsin tema luhtaläinud suhetest, millest ta mulle kunagi detsembris rääkinud oli.

Kui temaga kokku sain, siis eeldasin, et eks me paar tunnikest räägime ning siis ma kobin koju tagasi. Saime 20.00 ajal kokku ning õhtu kestis 02.45ni öösel😀 Aga tal võiks mõni nimi ka siin blogis olla…. Hmm, las ma mõtlen… Terminaator sobiks hästi ja mitte sellepärast, et ta selline jõuline välja näeb, vaid pigem selle tõttu, et ta iseloom on kohati just selline –  ta arvab, et ta saab kõik, mida ta tahab.

Kui tema välimusest rääkida, siis pilte olin ma varem näinud. Seda ma teadsin, et ta eriti pikk ei ole – kuskil 177 cm. Tegelikult tundus isegi lühem ja ta mainis mulle, et ma tundun pikem kui 182 cm. Piltide peal tundus selline keskmine, päriselus nägi kenam välja. Ma tean väheseid mehi, kellele prillid sobivad ja tema on üks neist.

Alguses istusime ühes kohvikus ning tegelikult oli teda naljakas päriselus kohata, sest ma olin temaga ju küllaltki pikalt niisama suhelnud. Vahepeal küll väga suurte intervallidega, aga ikkagi. Eks me ikka rääkisime suhetest. Terminaatoril on lapsed ka, aga ta ei ela nende emaga koos. Või pigem nende emadega, sest tal on mitme erineva naisega lapsed. Kõige vanem poeg on juba 13, seega päris keerulises eas. Aga nojah – mees on ise 37, seega loogiline, et nii vana laps võib juba olla. Oma lapsi näeb ta siiski üpris tihti, sest kui muidu tundub sellel tüübil maailmast täiega pohhui olevat, siis neid ta jumaldab.

Kui kohvik kinni pandi, suundusime edasi ühte pubisse, kus jõime õlut. Ma ei teadnudki, et kuskil pubis on pühapäeva öösel ka elav muusika, aga kuna ma Tallinnas eriti ei pidutse, siis ma ei saagi selliseid asju teada. Terminaator suitsetab ka muidu nagu korsten, nii et jällegi üks tema halbadest omadustest.

Seda ma ka juba teadsin, et ta nooruses kõva kepimees oli, sest ta oli mulle sellest rääkinud. Nüüd ta tunnistas mulle, et mida vanemaks ta saab, seda vähem ta viitsib mingi niisama kepi pärast jebida. Me läksime ka päris vaidlema, sest ta rääkis mulle, kuidas ta oma kõige pikemas suhtes (mis kestis kaheksa aastat) ikka mitmeid kordi üle aisa lõi, aga kui ta hakkas kahtlustama, et äkki naine teeb sama, siis ta läks närvi (tegelikult naine siiski ei petnud). Ma siis ütlesingi talle, et eriline mölakas ikka, et tema võib, aga naine ei või, et kui ta ise poleks petnud, siis tal oleks õigust kobiseda. Lõpuks ta pidi tunnistama, et mul on loomulikult õigus. Samas ta lisas, et oma viimases suhtes, mis kestis kuskil neli aastat (ja läks laiali umbes paar aastat tagasi) ei petnud ta kordagi. Terminaator ütles ka, et ta tunnistas oma sellele naisele üles, kui nad lahku läksid, et ta teda petnud oli. Nojah, nende naistega on ta seotud nagunii, sest tal on nendega lapsed. Tegelikult on tal kolme erineva naisega kolm last – ehk siis igast pikemast suhtest üks. Kõige väiksem ongi vist peaaegu kolmeaastane. Seda ma ka kusjuures teadsin, et tal kolm last on, sest seda ei varjanud ta minu eest ka siis, kui detsembris suhtlema hakkasime. Viskasin siis nalja, et noh, vähemalt selles ta ei pea kahtlema, et ta viljakas mees on😀

Mina rääkisin talle lähemalt Romantikust ja Egost. Võrratut vist ka mainisin korraks, aga neist kahest pigem. Ma ütlesingi, et siiani valutab see, et Romantik niimoodi tegi, aga eks aeg parandab ju kõik haavad. Ta ütles, et seda kindlasti, kuigi alguses tundub see raske, siis lõpuks haavad lihtsalt paranevad.

Printsess (veits napsune juba): Sa ju tead, et nüüd ma ilmselt mainin sind oma blogis.

Terminaator: Jaa, tean küll.

Printsess: Ma pean sulle ainult pseudonüümi välja mõtlema😀

Terminaator: Jaa, ma su blogi väga lugenud pole, aga nüüd vist peab hakkama😀

Printsess: Ära parem hakka😀

Tegelikult on see omamoodi huvitav, sest ma ei ole enam meeste eest oma blogi varjanud😀 Ka Meremees teadis sellest näiteks.

Üldiselt oli päris tore õhtu, kuigi me vaidlesime Terminaatoriga piisavalt palju. Ta ütles, et talle meeldib, et vaatamata oma noorele eale on mul selline karakter, mis ka temasugused mehed paika paneb. Üks hetk läks jutt sellele, et tema võib ju reaalselt vaadata naisi vanuses 20-40 (mina ütlesin niimoodi), millepeale ta ütles, et 40-nestega pole tal midagi peale hakata, sest need ei meeldi talle. Ma siis muidugi sähvasin kohe, et 40 on temavanune naine, seega miks see ei peaks sobima, elu juba paigas, lapsed ilmselt olemas, voodis ka teavad, mida tahavad jne😀 Ta ütles, et see pole üldse oluline, aga talle meeldivad naised alla 30ne.

Tegelikult on Terminaator naiste suhtes välimuselt päris valiv. Ma ütlesin talle ka, et päris kitsarinnaline selles mõttes, aga ma ise pole ka parem olnud. Ta mainis, et ka parima tahtmise juures ei suudaks ta väga paksu naisega koos olla, sest ta lihtsalt ei saaks. Ma tunnistasin, et ka minul puuduvad kogemused paksu mehega (no Esimene oli natuke tüsedam ja ta pidas ennast ise lausa paksuks, aga minu meelest paks ta küll ei olnud). Ma siis mainisin talle, et ilmselt paar aastat tagasi ma ei oleks temaga üldse välja läinud, sest ma lihtsalt ei olekski nii lühikese mehega tegemist teinud. Arvamused muutuvad elu jooksul.

Kui me lõpuks hüvasti jätma hakkasime, siis ta kallistas ning tahtis ka suudelda, aga ma keerasin põse ette ja ütlesin head ööd🙂

Täna ta hellas mulle ka, läksin siis just sõbrannaga burksi sööma. Ta mainis, et tal oli päris raske ärgata ning ta jäi 45 minutit koosolekule hiljaks, aga noh – juhtub ikka😀

Viimase nädala jooksul olimegi telefonis ka rohkem suhelnud – Terminaatorile meeldib kohutavalt igasuguseid olukordi ning sündmusi analüüsida. Mina kurtsin talle telefonis seda, mis Romantikuga juhtus ning üks kord, kui ta mulle hellas, siis ma ei vastanud – saatsin hiljem sõnumi, et olen omadega pekkis ega taha mitte kellegagi suhelda. Vahel ma võin selline olla, aga õnneks siiski mitte eriti tihti.

Eile sõbranna ka hellas samal ajal, kui Terminaatoriga väljas olin, ütlesin, et helistan hiljem tagasi, aga siis oli juba nii öö, et ma ei hakanud teda üles ajama. Täna siis mainisin, et olin väljas ühe noormehega. Mu sõbranna ütles, et eeldaski seda.

Ma polnud ammu mõne sellise mehega väljas käinud, kes nii vastuoluline tunduks. Kohati selline meeletult suur pohhuism kõige suhtes ja kohati… selline õrn natuur. Aga selliste meeste kohta öeldakse, et need on need kõige keerulisemad😀

One thought on “Lugu sellest, kuidas ma Terminaatoriga väljas käisin…

Lisa kommentaar

