Flirticu noormehed minu elus (olulised ja mitte nii olulised)

Ma olen oma elus internetis nii paljude meestega tutvunud, et neid kõiki ei jõuaks ma küll üles lugeda, sest mõned üksikud kohtumised on kindlasti juba meelestki läinud. Niisama jutukates tutvumisest jne räägin ma vast mõnel teisel korral, aga täna tahaksin ma just tähelepanu pöörata Flirticule.

Mis see Flirtic siis õigupoolest üldse on? Üks tutvumis- ja sebimisportaal, kus inimesed panevad endast üles kõige seksikamad pildid – ja jaht võibki alati! Teada värk on ka see, et kui kasutajal seal pilti pole, siis on võimalikud sellised variandid: ta on kas panniga vastu pead saanud või kaalub 150 kg… või ta on abielus ega taha, et ta naise vallalised sõbrannad näeksid, et tal seal kasutaja on (ja naiste puhul kehtib see loomulikult ka, mitte ainult meeste puhul). Mina olen alati arvamusel olnud, et kui sa soovid internetis tutvuda, siis pilt on väga oluline. Selle jaoks see lehekülg ju ka on. Jah, alati jääb variant, et võib olla pandud sada aastat vanad või üldse valed pildid, aga kui esimene kohtumine on ära olnud, siis saab sellest ju aru. Ja inimesel, kellel Flirticus pilti ei ole, nendega ma lihtsalt ei suhtle. Sest seda saab võrrelda nagu tööotsimisega – miks ma peaksin end vaevama, kui sina ei viitsi isegi oma CV-d korralikult koostada (praeguses kontekstist siis profiili, mille puhul pildid on väga oluline osa).

Minu esimene kogumus Flirticuga oli septembris 2011, kuidagi täiesti juhuslikult juhtusin sellele saidile. Siis oli see ka kõvasti normaalsem, sest nüüd peab seal vist hingamise eest ka pappi köhima (ma pole kursis, sest viimati kasutasin seda detsembris).

Eks ma suhtlesin seal mitme erineva mehega, aga esimene, kellega vist asjad ka natuke intiimsemaks läksid, oli Seksikas. Noormees meenutas mulle välimuselt Hurmurit (kellega ma ka kunagi internetis tutvusin, aga enne Flirticut. Täna siiski räägin ainult konkreetselt Flirticu tüüpidest). Seksikas oli hästi enesekindel, isegi parajalt ülbe. Ja mind on sellised mehed alati mingil määral võlunud. Vähemalt siis küll. Nüüd olen oma maitset õnneks natuke paremaks muutnud. Olime kuskil pargis ja esimesel korral suudlesime teineteist päris oimetuks.

Nägime vist veel paar korda, kui asi seksini jõudis. Ja need kesklinnas tehtud nurjatused, mis me korda saatsime😀 Ühte pinki Toomemäel ei suuda ma vist enam mitte kunagi normaalse pilguga vaadata😀 Jah, me ei seksinud küll (seksinud ma avalikus kohas polegi kusjuures), aga muid asju sai tehtud küll. Just praegu lugesin 2011 aasta septembri sissekandeid Seksikast ja sain natuke naerda😀 Siis ma hindasin ikka seda välimust nii palju. Mitte et ma nüüd ei hindaks, aga jah.

Ega me hiljem enam eriti edasi ei suhelnud, aga selline omapärane kogemus oli see küll.

Siis pärast seda oli üks noormees, kellest mul pole midagi erilist rääkida, aga toon selle lihtsalt sellepärast välja, et minu meelest on lihtsalt kohutav, kui mõned mehed niimoodi käituvad. Välimuselt ja muidu iseloomult polnud sel noormehel midagi viga, aga probleem oli selles, et ta kogu aeg rääkis, kui igav ta ikka on. Ja kui ma palusin tal endast ja tema huvidest rohkem rääkida, siis ta mainis ka alati, et ta on nii igav inimene, et tal pole midagi öelda. Ja kui inimene juba esimesel kohtumisel jätab endast nii luuseri mulje, siis mina temaga teist korda kokku saada ei taha. Olgu, teist korda ma sain temaga siiski kokku, sest kartsin, et olen ülekohtune olnud, aga siis oli kõik täpselt samasugune. Pärast seda ma mainisingi talle msnis, et leian siiski, et meil pole enam mõtet kohtuda. Õnneks ta väga ei solvunud ka.

Ilmselt sain seal vahepeal veel mõne noormehega paar korda kokku, aga midagi nii olulist meelest pole. Seksikaga suhteliselt samal ajal sebisin ka Tegusa ja Armsaga, aga kuna nemad pole Flirticust, siis nendel praeguses postituses ei peatu.

Pärast seda olin pikalt Flirticust eemal, sest olin Egoga suhtes. Pärast Ego sõitsin kohe Hispaaniasse praktikale ja tagasi tulles tegin Flirticu uuesti lahti.

Ja siis ma kirjutasin Salapärasele (kuna ma tol ajal jumaldasin pikki mehi, siis paningi otsingusse mehed alates 190 cm, mis andiski selliseid tulemusi ainult). Mees, kes ajas mulle igasugust pläma kokku, mida ma alguses uskusin. Tegelikult olid tal suhtes lihtsalt probleemid ning ta tahtis sellesse vaheldust. Ta lausa sõitis kogu aeg Tartusse ekstra, et minuga kokku saada ja valetas mulle, et tegelikult on tal siin mingi töö, aga elukohta hetkel pole jne – et vahel ööbibki autos! Nojah, lõpuks ma muidugi hakkasin taipama, et midagi on mäda, sest ta eks hakkas mind Flirticust vahtima (kes tegelikult polnudki ta eks, vaid tema elukaaslane).

Temaga ma ei seksinud, aga tegime igasuguseid muid huvitavaid asju: mängisime bowlingut, tegime pilte, käisime tantsimas. Ta polnud sada aastat klubis käinud ning tundis end nagu laps kommipoes ja tegi nii palu retroliigutusi, et kõik naised vahtisid mind, et mis tüübiga ma peol olen. Tantsisin isegi oma lõpukleidi katki, aga õnneks oli sel vooder, nii et päris paljaks ma tisside juurest ei jäänud. Võinoh, rinnahoidja väele😀 Ka see pilt, mis mul blogi päises on, on just Salapärase tehtud.

Lõpuks leidis see asi lõpu niimoodi, et ta tunnistas mulle üles, et tal on elukaaslane ning nad on koos. Seda ma juba teadsin, et tal laps on, aga ta oli isegi tema vanust valetanud, et jätta muljet, et nad on kauem temaga lahus olnud vms. Ja ma isegi nägin ta elukaaslast! Istusime juunis 2012 autos ning rääkisime kolmekesi. Tundsin nagu ma oleksin mingi psühholoog, kes nende muresid klaarib. Tuli välja ka see, et Salapärane oli mitte ainult minuga oma elukaaslasele sarvi teinud, vaid ka ühe teise naisega, kellega nad siiski ka seksini jõudsid. Seal oli see probleemiks, et kuna naine oli saanud oma sarved enne suhet maha joosta, aga mees mitte, siis see mõjus Salapärasele päris palju.

Nad on siiani koos ja nüüd on neil kaks last, ma olen neid isegi aprillis 2013 korra näinud. Nad mõlemad on mul Facebookis olemas ja aeg-ajalt ma Salapärasega ka räägin. Kuigi jah, ma arvan, et see paar on üks kõige veidramaid, keda ma elus kohanud olen, aga samas maailm ongi eriskummaline.

Paralleelselt Salapärasega sebisin ma ka Targaga, kes oli samuti Flirticust, aga tema kirjutas mulle ise. Tõeliselt tark noormees, kes oli maailmas väga palju reisinud. Ta oli minust lühem – umbes 175 cm. Elas ka minu lähedal, seega esimene kord käisin tema juures õhtustamas ja jäin öösekski, aga siis me isegi ei suudelnud. Tal oli oma toas maailmakaart, kus olid ära märgitud need riigid, kus ta käinud on ja oma reisikogemustest võis ta väga pikalt rääkida. Erinevalt Salapäraselt, kes kõik tõsised asjad alati naljaks pööraas, sai temaga ka sellistel teemadel rääkida.

Targal oli selline imelik harjumus, et ta vahel helistas mulle nädalavahetusel ja küsis, mis mul plaanis on. Ja kui ütlesin, et lähen sõbrannaga välja, siis ta ütles, et annab teada, kui linnas on ning liitub meiega. Ja nii oligi, ega ta väga ei küsinudki, kas ta tohib, ta lihtsalt tuli😀 Mu sõbranna ütles ka, et kena noormees, ta armastas alati kaabut peas kanda. Kuigi jah, mu sõbranna ütles veel, et lühike ju minu jaoks😀

Temaga ma seksisin, ma usun, et äkki kolmandal korral, kui nägime? Või neljandal? Vot ei mäleta enam😀 Alati jõime enne veini, rääkisime ja siis lõpuks läks asi ka sinnani.

Ma oleksin võinud temaga ka jaanipäeva veeta (sest ta kutsus mind endaga ühele grillimisele kaasa), aga olin Salapärasega juba plaanid ära teinud. Kui ma oleks teadnud, et Salapärane mulle jaanipäeval tünga teeb, siis ma oleksin kindlasti Targaga läinud. Mäletan, kui Salapärasega koos olime ja Tark helistas. No me polnud küll paar, aga isegi sebides ei ole väga tore jätta muljet, et sa teise tüübiga seda sama teed.

Mõlemad noormehed meeldisid mulle. Salapärane köitis mind oma lapsemeelsusega, mis mind küll kohati närvi ajas, aga tore oli see ikkagi. Tark köitis mind oma filosoofiliste vestlustega, mis ka mind vahel natuke närvi ajasid, sest temaga niisama nalja visata ei saanud. Nii et selles mõttes, et kui oleks saanud need kaks iseloomu kokku panna, oleks päris kena komplekti saanud. Välimuselt võlus Salapärane rohkem.

Kui Salapärasega see asi rappa läks, siis nägin ma vist Tarka veel ühe korra. Aga siis tutvusin ma Võrratuga… Talle ma kirjutasin ise (jällegi panin kriteeriumitesse, et võiks üle 190 cm olla ning asukohaks Tartu – jah, ma olin eriti kitsarinnaline bitch tollel ajal).

Ja temasse armusin esimesel kohtamisel. Või tema välimusse pigem. Kuna ta oskas laulda ja kirjutas luuletusi, siis olin eriti võlutud. Käisime jalutamas, ta vaatas mulle oma tumepruunide silmadega otsa ja laulis pargis nii, et pool Tartut kuulis. Ja ta oli kaks meetrit pikk!

Algus oli muidugi ilus. Kuigi ma sain juba siis aru, et see tüüp on eriline ilueedi, aga noh… mis seal ikka, eksole. Tal oli oma 40 paari kingi ja talle meedis, kui ma märkan, et tal on järjekordselt uued viisud all. Kuna ma seda kunagi aga ei märganud, siis ta solvus, sest tema märkas iga viimastki kõrvarõngast jne, mis mul oli.

Ja eks armas oli selle juures ka vist see, et seksini jõudsime kuu aega pärast tutvust. Enne seda olid kõik need nunnud kurameerimised ja käest kinni hoidmised.

Ja tema vanaemaga pidasin ma telefonis sõnasõdasid juba enne temaga kohtumist, sest too proua oli veendunud, et minusugune paadunud meesteõgard tuleb ja rikub tema süütukesest lapselapse ära😀 Siiani meeles, kuidas ühel peol ta vanaema mind pool tundi telefonis sõimas, et ma julgesin ta 23-aastase lapselapse peole vedada.

Võrratuga oligi see värk, et ta kuna ta tööl ei käinud ega ka õppinud, siis ta ei mõistnud seda, et kuidas ma ei suuda temaga poole ööni filme öösel vaadata. Siis mul ju veel öögraafikut ei olnud – pidin hommikul vara ärkama, et tööle minna.

Ka oli tal imelik huumorimeel. Kui me mu sõpradega väljas käisime ja Võrratu mingi nalja tegi, siis kõik me vaatasime lakke ja mõtlesime, et mida ta nüüd sellega mõtles. Ja ajapikku tahtis ta minust tibi teha, hakkas vaikselt vihjeid andma, et miks ma end rohkem ei meigi ega kontsi ei kanna. Õnneks ma sellega kaasa ei läinud.

Ja see suhe kestis… Ka neli kuud kusjuures – millese mahtusid alalõpmatud draamad ta vanaema ja emaga, kes olid veendunud, et ma rikun nende hea pojakese ära. Võrratule jäi alati ette ka mu sekspartnerite arv, sest ta ei suutnud mõista, miks ma ometi ainult nelja-viie mehega seksinud pole. Lisaks kõigele jäi ta alati kõikjale hiljaks, sest ta sättis end kaua.

Lõpus hakkas asi juba rappa minema, aga mu viimane piisk karikasse oli siis, kui ta mulle pärast ühte poeskäiku mainis, et ta ei jaksa kilekotte tassida, sest tal on uued kingad. Ja siis ma lihtsalt ütlesingi talle, et käigu perse ja ta soovis mulle sama😀 Nii me siis lahku läksimegi. Olen teda ühe korra pärast seda juhuslikult Buduaari turul näinud Tartus, eelmise aasta septmebris, aga loomulikult me ei teretanud ka.

Pärast juhtusin Võrratu eksiga suhtlema, kes oli temaga lausa 2,5 aastat koos olnud. Tema puhul oli Võrratu vanaema teda taignarulliga mööda Anne kanalit taga ajanud, seega mul läks veel hästi😀 Ja siis sain ka teada, et see luuletus, mille ta mulle pühendanud oli, tegelikult oli see kõigile ta eksidele ka mõeldud.

Pärast Võrratut tuli Sihikindel. Tema kirjutas mulle Flirticus ise ja enne nägemist suhtlesime me umbes 2,5 kuud. Tõeliselt tore noormees, kellega veetsime ühe superägeda nädalavahetuse teises Eesti otsas. Saime väga hästi läbi, seda nii voodis kui niisama, aga paar päeva enne seda, kui ma pidin talle uuesti külla minema… andis keegi talle mu blogist teada. Ja ta otsustas minuga enam mitte suhelda, kuigi olin temast ainult head kirjutanud. Ta mainiski mulle, et asi pole mitte niivõrd selles, et ma seda blogi kirjutan, vaid hoopis selles, et ta sellest kelleltki teiselt kuulma pidi.

Ma ei teagi, kas olin vbl salamisi temasse armunud vms, aga see hoop mõjus mulle küll. Sest kuna me suhtlesime igapäevaselt, siis oli järsku naljakas, et enam ei suhtle. Aga jah – oma vitsad peksavad.

Pärast teda hakkasin Flirticus suhtlema Mõtlejaga, kes on hetkel Romantiku kursavend. Hästi tagasihoidlik noormees, kellel olid kõige pikemad ripsmed üldse, mis ma näinud olen.

Suudluseni jõudsime vist kolmandal korral ja oleks seksinudki, aga ma ütlesin ära. Neljandal korral otsustas noormees aga mulle tagasi teha, sest kõigepealt istus terve õhtu arvutis ning mängis arvutimänge, hiljem jäin tema juurde lausa ööseks, suudlesime ja tundus, et hakkab asjaks ka minema (siis ma enam ära öelnud poleks), aga järsku ta lihtsalt katkestas suudlemise ning ütles mulle head ööd ning pööras mulle selja. Ma usun, et seda näoilmet, mis mul siis oli, oleks pidanud vist pildistama😀 Niimoodi polnud ma veel kunagi üheltki mehelt korvi saanud.

Ja sinna see asi jäigi tegelikult, sest siis ma kolisin juba Tallinnase ning me ei suhelnud enam.

Minu viimane Flirticu kogemus oli noormehega, keda ma olen siin põgusalt maininud, aga eriti kirjutanud pole. Meremees võiks nimi olla, sest just see ta tegelikult ongi😀 Tema kirjutas mulle ise  -198 cm pikk noormees, kellega me enne natuke kirjutasime, kui kokku saime. Oli hiljuti lahku läinud, sest naine polnud vastu pidanud seda, et ta kogu aeg eemal on. Ega ma vist ka ei peaks, kui mees on neli kuud eemal ja kaks kuud kodus.

Suudlesime esimesel kohtamisel ja seksisime teisel. Päris huumorivend oli – mainisin talle pool naljaga, et mu unistus oleks, kui mees mulle strippi teeks, aga ma reaalselt kunagi ei mõelnud, et ta seda tõsiselt võtab. Ja ta järgmine kord tegigi😀

Selles mõttes oli aru saada, et elab väga üle oma lahkuminekut naisest ja kuigi näitas välja, et tal on suva, siis tegelikult ikka polnud. Rääkis ka, et ta ei mõista, miks naised seda vastu peavad, et mees igapäevaselt töötab, aga muidu üldse aega pole, aga kui tal on kaks kuud täiesti vaba, mille ta saaks täiesti naisele pühendada. Ma siis ütlesingi, et naine peab ju ikka selle kahe kuu jooksul tööl käima, mille kohta ta ütles, et tema naine ei peaks tööl käima. Ja mina loomulikult ütlesin, et naised ei taha niimoodi, et nad üldse tööl ei käi.

Aga ega meil tegelikult polnud suurt millestki rääkidagi, seega jäi see suhtlus ka pinnapealseks – nägime kokku viis korda. Ja siis hakkasin ma juba rohkem Romantikuga suhtlema, seega enam Meremeest ei näinud ka. Edasi ei suhtle, nüüd on vbl merel, vbl Eestis tagasi – ei tea.

Nii siis – nagu näete on Flirtic mu elus ikka päris suurt rolli mänginud, sest olen sealt seksinud viie mehega, peaaegu kuuega (Salapärane siis). Ühega neist olin siis suhtes ka (Võrratu). Ja olen arvamusel, et need mehed, kes mulle kirjutasid olid normaalsemad kui need, kellele ma ise esimesena kirjutasin. Kõige rohkem kahju oligi vast sellest, et Sihikindel minuga enam mu blogi pärast edasi ei suhelnud.

Ja mitte ühegagi neist ma enam kontaktis ei ole. Nojah, Salapärane välja arvatud, kellega vahel Facebookis saab suheldud. Ei, muidu on Flirtic tore koht, aga eks seal ole igasuguseid😀 Ma usun, et kõige toredamad Flirticust olid Tark ja Sihikindel.

Mina sinna igal juhul tagasi ei koli. Vähemalt praegu küll mitte. Tuleviku kohta ei oska öelda, aga kuna ma olen seal juba nii vana kala, siis kõik on tuttavad näod😀 Olen seda saiti ju vahelduva eduga kasutanud 2,5 aastat – see on olnud blokeeritud siis, kui Ego, Võrratu ja Romantikuga suhtes olin.

Hetkel jääb see ka blokeerituks. Ja kuigi seal öeldakse, et kui kasutaja ära blokid ning kuu aja jooksul sisse ei logi, et siis kaob see üldse ära, siis see pole tõsi. Võid palju hiljem sisse logida ja konto uuesti aktiveerida, mingit probleemi pole.

Aga millegipärast pole mitte ükski Flirticu noormees mulle eriti südamesse pugenud. Noh, eks see enamasti puhas füüsiline värk on olnud.

Lisa kommentaar

