“Sul on kindlasti väga palju austajaid, kellega sa väljas käid…” /Kena naeratuse ja põselohkudega noormees

No ma siiski otsustasin selle noormehega kokku saada, kes alguses väga vinge tundus, aga mingist hetkest kogu aeg ajama hakkas (Oli vist sellest hetkest, kui kuulis, et ma olen saatejuht), et ilmselt on mul nii palju austajaid, et ma neid kärbsepiitsaga eemale pean peletama. Sest ma tahtsin näha, et kas ta reaalselt ajaks ka sellist juttu. Ja noh… Ta oli siiski üpris toreda mulje jätnud ja mida mul ikka kaotada oleks olnud?

Viimasel ajal olen ma oma täpsusegeeni minetanud, sest kipun alati natuke hiljaks jääma. Kuigi asi on vist selles, et ma ju nüüd suhtlen palju ladinaameriklastega, aga nemad ju hilinevad kogu aeg😀 Nüüdki jäin kuskil seitse minutit hiljaks, aga mis seal ikka – vähemalt jõudsin!

Noormees ise oli tegelikult päris tagasihoidlik, aga tal oli üks maailma kõige armsamaid naeratusi, mida ma näinud olen! Ma olin ta pilte küll vaadanud, aga nende peal ta kas ei naeratanud või sealt ei saanud seda sellisel moel näha. Ja uskuge või mitte – ka mina võin vahel päris tagasihoidlik olla, kuigi enamasti seda mitte keegi ei usu.

Muidu oli päris tore õhtu ja ma polnud ammu nii kena naeratusega noormeest kohanud, seega silmailu oli küll😀 Ma jumaldan inimesi, kellel tekivad põselohud, kui nad naeratavad (Mul endal tekivad ka :D), aga no temal ainult ühed põselohud olidki (Tahtsin küsida, et kust ta nii armsad põselohud sai, aga ikkagi ei küsinud). Aga…. Kui ma juba olin unustanud, mis mind tema juures häiris, siis…

Tema: Ei tea, kas ma nüüd hiljem sulle helistada võin? Et uut kohtumist kokku leppida? Et kuidas see nüüd käibki?

Mina (“Et kuidas see nüüd käibki?” endiselt peas tiirlemas): Eino, mina ei saa ju sulle öelda, kas sa peaksid helistama või mitte.

Tema: Jah, aga kuna sul on väga palju austajaid, kes kindlasti sulle helistada tahavad, siis ma ju ei tea, kas sa tahad, et just mina sulle helistaksin.

Mina (ilmselgelt kohmetu): Ma nüüd päris nii ei liialdaks nende austajate suhtes…

Tema: Aga on. Kindlasti on, ma olen selles kindel.

Mina: Ei tea midagi…

No lõpuks läks jutt mujale ning jällegi meeldivamaks, aga kui koju jõudsin, hakkas ta minuga Facebookis suhtlema. Küsis, et kuidas meeldis ja kui ma ütlesin, et tore oli, mainis ta, et teinekordki, kui ma teiste noormeeste kõrvalt aega leian (Aga muidugi smailiga öeldud!). Ja ma siis küsisingi, et miks ta arvab, et mul neid austajaid nii palju on, ta ütles, et noh… loogiline ju, et on, sest olen kena neiu. Ja kuna ma ei maininud, et mul neid kohtumisi ei ole, siis ta ütles ka, et ma ju ei lükka ümber seda.

Nojah… Tegelikult olen Flirticus paar taolist kirja saanud, mis algavad umbes niimoodi: “Ilmselt sa mulle küll ei vasta, sest oled saatejuht, aga…” Mis see siia puutub, et ma saatejuht olen? Kui sa oled tore inimene, siis küll ma sulle vastan😉 Ja noh… kui sa mulle natuke ka pildil sümpatiseerid. Ja nii mõned väiksed detailid veel…

Ja samamoodi ka selle noormehe suhtumisega. Alguses sellist teksti küll ei tulnud, et ilmselt mul on austajaid sajaga (Siis pidas mind lihtsalt ilusaks neiuks), aga kui kuulis, et ma olen saatejuht, siis nüüd on kuidagi eriti hulluks see asi läinud. Mina aga hoian oma töö- ja eraelu selles mõttes lahus, et saatesse helistajate ega sõnumineerijatega väljas ei käi. Oma isiklikku numbrit ka neile ei jaga. See, kui keegi mulle näiteks Flirticus kirjutab, et näe, sa oled ju saatejuht ning siis me suhtleme pikemalt…  siis vbl kunagi tõesti annan ka oma numbri, aga niimoodi küll mitte, et keegi helistab saatesse, räägib pikalt ning siis üritab numbrit saada (Neid juhtumeid on selle seitsme kuu jooksul ikka piisavalt olnud). Mis siis, et vahel võib see inimene väga tore tunduda, kes saatesse helistab, aga see pole minu teema niimoodi kokku saada.

Aga samas… selle noormehe naeratus oli ikka megaseksikas. Selline ulakalt ja tagasihoidlikult armas, kuigi ma ei tea, kuidas need kaks asja omavahel kokku sobida võiksid😀 Kui ta vaid kogu aeg ei korrutaks, et kui ma tema jaoks aega leian, siis… Tegelikult käis mul korra peast läbi mõte, et peaksin talle selle otse näkku ütlema, et mulle ei meeldi, kui ta iga viies on lause on see, et ilmselt on mul kogu aeg deitide üleküllus (Aga kulmu kortsutasin küll!), aga nagu ma enne ütlesin: ka mina ei ole alati nii otsekohene, kui eeldada võiks.

Kui aus olla, siis mul oli rohkem selliseid kohtumisi siis, kui ma veel ei olnud saatejuht. Kuna ma nagunii oma vaatajatega kokku ei saa, siis jääb üle ainult Flirtic (või pubid-baarid, aga seal ma käin nii harva ju :D) , aga seal ei saa enamasti tavakasutajad mulle kirjutada (Sest kui sinu kasutajat liiga palju vaadatakse ja sulle kirjutatakse, siis mingist hetkest on see teema, et ainult VIP-id saavad kirjutada). Ning kuna ma olen piisavalt laisk ka viimasel ajal, siis ongi😀 Kutsutud on piisavalt, aga tihtipeale ei viitsi. Ühele noormehele olen ma kolm korda ära öelnud, kes muidu tundub normaalne, aga iga kord, kui ta kutsub, on mul viitsimatus peal. Ma usun, et ta rohkem ei kutsu ka😀 Kolm on kohtuseadus😀

Aga see tänane naeratus ja need põselohud olid ikkagi märkimisväärt😀

Edit: Salapärane lubas mulle sünnipäevaks koogi küpsetada, aga seda ma küll enne ei usu, kui oma silmaga näen!😀 Ta lubas seda juba eelmiseks korraks, aga siiani toob😀

One thought on ““Sul on kindlasti väga palju austajaid, kellega sa väljas käid…” /Kena naeratuse ja põselohkudega noormees

  1. No aga ütlegi otse välja. Noormees võib enda arvates mõelda, et teeb sulle seda öeldes tõelise komplimendi. Või nurub lihtlabaselt kiitust. No umbes nagu mõned naised end oma kaasade nina all hööritavad ja muudkui käiavad, et:

    “Ma olen nii kole ja paks…”
    – “Ei ole…”
    “No aga olen ju, vaata, kuidas siit punnitab.”
    – “Misasi? Kustkohast?”
    “No vaaaaata, ma siit kõhu pealt olen paks.”
    – “…”
    “Ja kole olen ma ka.”
    – “…”
    -“Kle, sa meeldid mulle. Inimesena. Ja naisena. Ja koledad naised mulle väga ei meeldi, nii et tee omad järeldused. :)”
    “AH NII! MA TEADSIN! SA OLED MINUGA KOOS AINULT MINU VÄLIMUSE TÕTTU! SIGA! MU EMAL OLI ÕIGUS!”
    😀

    Ma suruks küll nurka ja uuriks, et mis teema tal sellega on.

    “Kuule, sa oled väga tore inimene, aga mulle käib pehmelt öeldes pinda see sinu pidev vihjamine, et mul on austajatest rivi ukse taga. Mida sa sellega mõtled üldse? Miks sa seda teed? Kas see on sul mingi fetiš?”

Lisa kommentaar

