Miks ma uuesti vallaline olen? (Ehk siis lugu sellest, miks ma Ego maha jätsin)

Nonii. Nagu ma juba mainisin: minu ja Ego suhe on läbi. Ja ma tean, et paljud mu blogi püsilugejad ilmselt ütlevad nüüd: “Me ju ütlesime sulle!” Ütlesitegi. Aga armunud olles me ei taha teisi inimesi kuulata. Selles mõttes, et ikka arvame, et meil on õigus. Samas ju see viga oli mingis mõttes ka hea. Sain teada, et aastaga ei õpi üht meest(meie tutvumisest oleks nüüd aasta saanud, esimesel aprillil saigi, aga siis oli loodetavasti ka viimane päev, mil me nägime, kuigi ta ilmselt tahab mind mu linna külastama tulla, sest ta lihtsalt ei taha aru saada, et see on läbi) tundma. Nojah, suhe oli meil küll alles novembrist, aga ikkagi.

Mis siis juhtus? Neljapäevast kuni laupäevani oli kõik normaalne, aga laupäeva õhtul pidime välja minema Truu(mu väga hea geisõber, kes elab samas linnas, kus ka Ego, kusjuures talle väga lähedal, 5 minutit kõndida) ja tema seltskonnaga. Kõigepealt oli aga Ego jaoks oluline hokimäng, mida ta suure huviga vaatas ja nad kaotasid, ta oli juba suht purjus ning mainis, et tema ei saa tulla niimoodi. Ma vist tol hetkel olekski juba parema meelega üksi läinud, aga lõpuks pärast teatavat kogumist(ta nuttis, et nad kaotasid! Okei, ma saan aru, et meil kõigil on oma hobid jne ning ta oli kunagi noorte liiga jäähokikohtunik olnud, aga ikkagi… Sellepärast asju tegemata jätta, et mingi krdi hokimeeskond kaotas. Mina ei taha, et minu õnn sõltuks sellest, millal üks hokimeeskond kotti saab või ei saa) ta tuli kaasa. Kõigepealt oli Truu juures ainult Truu ning tema kallim ja Ego oli siis juba päris purjus. Lõpuks tuli veel üks megaseksikas tüüp(välismaalane, sest Truu suhtlebki rohkem välismaalastega. Ta ise on eestlane, aga tema mees on pärit ka välismaalt) ja siis ma küll mõtlesin, et krt, pean ma ikka hõivatud olema. Ja kuidagi eriti mark oli ka, sest Ego ei suutnud enam korralikult püstigi seista. Siis ma hakkasin ka aduma, et tema see soomlaslik joomine ei ole ikka õige asi, kuigi ta enda arvates sellega üldse ei liialda. Ma saan aru, et kui inimene jääb ööklubis/pubis täis ning siis vbl vajub ära, aga kell 21.00 juba selline olla? Ja veel eriti siis, kui tutvutakse uute inimestega? Mul hakkas tema pärast lausa häbi.

Truu kallim(nimetagem teda Jutukaks, sest ta tõesti räägib hästi palju ning on hästi avameelne, aga see on ainult hea) Jutukas arvas, et peaks Ego enne paariks tunniks magama kupatama, et ta siis ööklubisse minekuks natukenegi normaalsemaks muutuks. Mina tahtsin Ego tegelikult tagasi koju tarida, aga Jutukas arvas, et see vast pole kõige õigem mõte. Ego siis kupatatigi teise tuppa ning me jäime elutuppa ülejäänud seltskonda ootama.

Sel nädalavahetusel tutvusin nii palju uute ning toredate inimestega! Ja ma alguses arvasin, et see seksikas tüüp Nunnu(jaa, hea nimi :D) on ka gei ja mõtlesin, et no krt, miks selliseid küll geid on(jaa, olles siis veel hõivatud mõtlesin ikka selliseid mõtteid). Aga siis Truu mainis, et Nunnu ei ole gei, aga kõik selle seltskonna nii geid kui ka heterod on tema järele hullud😀 Pole ka ime, tüüp on 196 cm pikk ning väga kena. Veidike peenike vbl on mehe jaoks, aga kui ma nii pika mehe kõrval seisan, siis ununebki seegi😀 Pikad mehed on igavesti mu nõrkus!😀 Ja eriti nii pikad😀

No ja siis Ego ärkaski peale paari tundi üles ning nägi juba inimese moodi välja. Õhtu sujus erinevate inimestega rääkides(Ego suhtles ka agaralt, eriti Truu sõbra Jutukaga). Lõpuks suundusime siis ööklubisse ja mina tantsisin rohkem meie seltskonnas, aga Ego käis hästi tihti suitsetamas. Mingil hetkel nägin teda mingite naiste seltskonnas tantsimas(võõrad naised) ja tavaline mina oleks sinna ilmselt vahele trüginud, aga mul oli jumala suva. Ma ei viitsinud temaga üldse tegeleda, sest ta oli ikkagi nii purjus(eks jõi klubis juurde ka). Läksin ise hoopis endale jooki ostma ning kuna oli suur järjekord, hakkas kõrval olev mees minuga rääkima. Kuni lõpuks järjekord minuni jõudis ja ma oma sente otsima hakkasin, et oma joogi eest maksta, ütles minu kõrval olev tüüp, et maksab ise selle eest. Ja ma olen selline naine, kes sellisest asjast juba ära ei ütle😀 (Ja ma tean, et paljud feministid hakkaksid ütlema, et jumala eest naine, sa pead ise maksma, sest niimoodi annad ainult märku, et oled kerge saak, aga mul kama kaks. Ei jõua kokku lugedagi neid kordi, mil ma olen baaris/ööklubis meestel endale välja lasknud teha ja siis pärast niisama varvast lasknud, mis siis, et konkreetne tüüp võis eeldada, et asi voodis lõpeb. Neid kordi on väga palju. Ka siis kui ma hõivatud olen teen ma seda, kuigi jah, tavaliselt mitte siis kui mu konkreetne kallim samal peol on :D). No siis läksime selle mehega suitsuruumi(kuigi ma ei suitseta), aga seal oli Jutukas ning ütles, et ma olen temaga(ilmselt tahtis mind Ego suhtes probleemidest säästa). No too eestlane muidugi ei teadnud ju, et Jutukas gei on ning eks oli kadunud ka kohe. Mul oli sellest kama kaks ka.

Mingil hetkel sain Nunnuga ka veits tantsida ja kui ma oleks siis vallaline olnud… Nojaa, aga no isegi mina pole selline, et samal peol hakkaksin teisele ligi ajama, kus mu kallim viibib. Ma kardan, et lugu oleks teistmoodi olnud kui Ego ei oleks seal peol olnud. Ma ei tea, aga viimasel ajal olen ma üldse oma vallalisust igatsema hakanud ja Ego hiljutine käitumine on seda ainult süvendanud(sellest kohe ka lähemalt), seega olengi nüüd vallaline.

Tantsisin parasjagu Nunnuga, kui Ego tuli ning siis tantsisin temaga edasi. Lõpuks läks pidu suht igavaks kätte ära, seega otsustasime ära minna. Mingil imelikul põhjusel tahtis Ego edasi jääda(ehk teistele naistele külge lööma? aga mind üldse ei huvitanud enam), ma ütlesin, et jäägu siis. Ego ütles, et ma küsiksin hotellitoa teist võtit alt adminni käest( ta enda oma oli jope taskus, mis oli ööklubi rõivistusse antud. Veel lisaks ka selgitus, et ta elab hotellis tasuta, sest enne tegi seal oma praktikat, aga nüüd töötab seal. Või kas enam hakkab töötama, sest ta tegi seda rohkem minu pärast, aga nüüd on kõik läbi ju). Ma ütlesin, et eks ma siis küsin.

Tegelikult läksin Truu juurde ja plaanisin seal öö veeta, sest kus krt mina pidin teadma, millal see Ego mõtleb ööklubist tagasi kobida ning ma ei tahtnud adminnilauast võtit küsida. Mingi tunni pärast Ego helistas ja küsis, kus ma olen, ma ütlesin, et olen Truu juures ning valetasin, et olin adminni käest võtit küsinud, aga too ei olevat andnud. Ma ei tea isegi, miks ma seda tegin, nii automaatselt tuli see mõte. Aga otsustasin siis ikkagi Ego juurde minna ja seda ma tegingi.

Ego hakkas juba hotelli ees ajama, et miks ma talle valetasin, et ta oli adminni käest küsinud, et miks too mulle võtit ei andnud(öösel töötavad administraatorid mind ei tunne, teisi ma tunnen ise ka, sest olen seal nii tihti olnud), aga ta oli öelnud, et keegi polnud küsimas käinudki. No siis tema hotellitoas jätkus see sama jutt ja Ego pööras täiesti ära(oli väga purjus). Ütles, et ma ainult valetan talle kogu aeg ning juba otsin Hispaaniast endale meessõpru, kellega suhelda(mis oli selles mõttes tõsi, et kasutasin reisimisportaali couchsurfing, et kohalikelt küsida, kas nad saaksid mulle linna näidata ja üks lisas mu FB ka, mille Ego avastas) ja nüüd valetasin selle võtme loo ka jne. Ma ei viitsi väga purjus inimestega vaielda(vähemalt sel korral ei viitsinud), seega ma ütlesin talle, et misiganes, ma ei viitsi tülitseda, aga ta jätkas sama jama.

Lõpuks mõtlesin, et võtan kõik oma kompsud ja tõmban uttu, aga Ego ei lasknud mul minna. Kõigepealt surus voodisse ja siis pigistas täiega käsivarsi ning siis pärast kui püsti tulin, surus täiega vastu seina. Ja vot sel hetkel sai mu armastusest vihkamine. Ühe hetkega suutis see mees kõik metsa keerata. Kui voodis olin, siis ta lõi mind niimoodi, et hoidis minu kätt ning lõi lahtise kõrvakiilu minu enda käega, aga mul on sõrmused ning see tegi ikka haiget (õnneks märki ei jäänud). Ja juba see oli suur ohumärk, mis lõi mu peas häirekella. Hetkel ta jah ei pannud rusikaga, aga järgmisel korral peksaks mu purjus peaga ilmselt vaeseomaks. Ja sellist meest mina ei taha. Ma võin andeks anda karjumise jne, aga kui juba asi selliseks läheb, siis on kõik.

Lõpuks kobis ta magama ära ja ma pakkisin kõik enda asjad kokku, et hommikul kohe jalga lasta(oleks pidanud ikka kohe minema tegelikult) aga tol öösel ma siiski veel ära ei läinud, sest Truu ning Jutukas ilmselt olid juba sügavas unes.

Hommikul oli ta kainem, aga ta hakkas peale jooma ning kui ta suitsetamas käis, olin mina end juba niimoodi valmis sättinud, et saan minema minna, aga ta tuli just parasjagu siis tuppa ja kui seda nägi, hakkas täiega märatsema. Ütles, et ma ei tohi talle niimoodi teha, et ta armastab mind. Ma ütlesin, et kui ta mind armastaks, siis ta seda ei teeks ning kõik see, mida ma tema vastu üldse kunagi tunda võisin, kadus ühe hetkega. Tahtsin saapaid jalga panema hakata, aga ta hoidis mind kinni ning kui ma lõpuks ütlesin, et kui ta mu nüüd vaeseomaks peaks peksma, siis ärgu unustagu, et ta töötab seal samas hotellis ning sellest saadakse kohe teada. Ta siis lihtsalt võttis mu saapad ja viskas aknast välja!!!(teisi mul ka kahjuks seal polnud) Ma läksin nii närvi ja ütlesin, et toogu kohe tagasi ja hakkasin räigelt karjuma. Ta tõi tagasi ja siis olin ma juba jopes ning valmis minema, aga ta viskas need uuesti aknast välja. Sel ajal kui ta akna juures oli, võtsin ma oma kompsud ja läksin sukkade väel hotellikoridori(tol hetkel tänasin küll õnne, et tüüp hotellis elab) ja tahtsin oma saabastele järele minna, aga läksin teise liftiga. Nägin teisel pool koridori Ego, kes suundus juba teise lifti juurde ning tolle liftiga sai saabasteni vist kiiremini(ma nii väga ei tea ka, kus see hotelliaken täpselt asub).

Mina läksin siis adminni juurde ning seda naist ma teadsin. Rääkisin kogu loo ära ning ta andis mulle varuvõtme, et ma saaksin Ego tuppa sisse(Ilma saabasteta ma ei saanud ju ikkagi päris minema minna).No kõigepealt see adminn helistas Ego tuppa, aga too ei võtnud vastu, ilmselt aimas, kust ja miks helistati, siis Ego helistas mulle ja ma ütlesin, et kus krt mu saapad on ning ta mainis, et tema toas. Seega otsustasingi neile järele minna.

Töömees tuli minuga kaasa, sest sinna tuppa ma enam üksi ei oleks julgenud minna. Koputasin alguses, ütlesin, et mina olen(töömees ei teinud siis häält, sest muidu poleks Ego ilmselt avanud). Aga keegi ei avanud, ma läksin siis ise võtmega sisse ning võtsin oma saapad kiiresti. Ego tuli parasjagu just WC-st ning ma jooksin ruttu hotellikoridori, ta oleks mu ilmselt sinna tuppa sisse tirida püüdnud, aga kui töömeest nägi, tuli ainult koridori ning karjus: “What the fuck?” ning pani ukse suure pauguga kinni.

Uuesti administraatori laua juures ütles temagi, et see oli esimene ohumärk ning soovitas mul ettevaatlik olla. Ma ütlesin, et tean seda ning seda meest mina oma elus enam näha ei taha.

Läksin siis Truu juurde. Pidin temaga nagunii kokku saama, sest ma pidin ta linna peale meelitama, et ta sõbrad saaksid talle üllatuspidu korraldada. Seega tegime niisama pilte ja sain mõtted mujale. Tegelikult ma kartsin, et Ego tuleb Truu juurde ka, sest ta teadis, et pidin temaga kokku saama. Aga õnneks ei tulnud.

Hiljem Truu juures olles oli Ego mu FB igast pahna toppinud ja muidugi mulle kaks miljonit kõne teinud+ veel sama palju smse. Kui ma nägin, et ta oli mu seinale pannud minu bikiinides foto(meil on siiski palju ühiseid sõpru), siis mõtlesin, et see tüüp on vaimselt haige. Kõigepealt panin end vallaliseks, kustutasin ta FB ära + panin veel bloki ka peale, et ta üldse minu nime isegi otsingusse panna ei saa ega sellel klikkida(mina tema omal ka ei saa ega taha ka). Samal õhtul tegin veel puhastustöö meie koos piltide näol ning enamik tema kirjutatud kommentaare eemaldasin ka(Ei viitsinud kõiki pilte läbi vaadata, aga need olulisemad).

Ning kõige haigem selle juures oli see, et ta helistas mu isale ning küsis, kus ma olen! Siis juba sai mu õde ning tädi sellest teada. Seletasin siis isale, et räägin talle siis, kui kodus olen (Nüüd olen seda ka teinud, samuti olen õdedele öelnud, et nad ta FB kustutaksid, sest ta lihtsalt hakkab nendega ka rääkima ja ajama, et ta ei saa aru, mis ikka juhtus jne ehk minust teeb mingisuguse mõrra ning endast ingli). Eile õhtul nägi Jutukas teda ka lähedal asuvas alkoholipoes ning mainis, et tüüp nuttis ning oli nii läbi omadega. Paras talle!

Ma ei reageerinud smsidele, ei võtnud kõnesid vastu. Kuni täna hommikuni sai mul nii villand(sest ta oli just saatnud enne sõnumi, et tapab end ära, kui ma temaga uuesti suhtesse ei astu), et võtsin ta kõne vastu ning ütlesin, et kui ta veel peaks helistama, siis süüdistan teda ahistamises(aga no ta ikka helistab) ja mul on sügavalt kama kaks, kas ta endale otsa peale teeb(ma tean, et ta nagunii ei tee, pealegi mind selliste seebikalike asjadega juba manipuleerida ei saa, et sellise asja pärast tagasi läheks. See näitabki, et inimesega pole ikka kõik korras, et nii üldse öeldakse. Ja kui ka teeks, siis mina juba end süüdi ei tunneks. Igaüks teeb ise valikud siin elus) ja et ta on täielik sitapea ning nüüd näitas oma tõelist palet ning meie vahel on kõik läbi. Tüüp ei saanud ikkagi pihta ning hakkas ajama, et ta ei saa isegi aru, mis juhtus jne. Ma ütlesin, et mingu perse ning lõppu lajatasin veel, et seks temaga ka sakkis(viimasel ajal sakkiski) ning ta peaks üldse mõtlema, miks ma viimasel ajal nii vähe seksi tahtsin, et just sellepärast tahtsingi nii vähe, et Ego on voodis mõttetu mees. No iga normaalne mees juba sellise asja pärast lõpetaks kontakti otsimise, aga Ego ei ole normaalne mees.

Kuna ta mu FB kirju saata ei saa(sest blokk peal), saatis meilile pika heietuse. Esimesele ma vastasingi, et kõik on läbi, et kuidas ta krt aru ei saa, et ma ei taha ta kõnesid ega smse ning ta võib üldse perse kerida. Aga ilmselt talle meeldib see, et ma üldse reageerisin, seega nüüd ma enam ei reageeri. Ei võta vastu, mitte midagi. Mu sõbrannad küll kardavad, et ta tuleb minu linna, aga kui ka peaks tulema, siis ega see midagi ei muudaks. Kui ta hommikul helistas, siis oli kaine, aga see enam ei loe. Mind ei huvita, et ta kaine peaga seda ilmselt ei teeks(kuigi kes seda teab), sest purjus peaga ta teeb. Ja kuna tema soomlaslik alkoholitarbimine on jube, siis nii see jääb alati. Tal on probleem, aga ta ei saa sellest nagunii ise aru.

Ja nii ongi nüüd. Ta üritas mu sõbrannadega ka rääkida, aga nojah, nemad kustutasid ta ka FB ära. Ilmselt oma vanematele ja sõpradele maalib ta minust mõrra pildi ning endast härrasmehe oma, aga mis seal enam.

Mida ma õppisin sellest kõigest? Nojaa, kõigepealt muidugi seda, et poleks pidanud temaga suhtesse astuma, aga kui see välja jätta siis 1) Boonustega sõprus ei saa viia suhteni, sest see lihtsalt ei toimi. 2) Alkohol on kurjast ja kui inimene sellest ise aru ei saa ning muutub juba selliseks, siis on teada, et järgmisel korral oleks hullem. Varem ta polnud mulle kunagi niimoodi teinud, no häält oli ikka tõstnud, aga nüüd tuli füüsiliselt ju ka kallale (Kuigi tema kategoorias see ilmselt löömise alla ei lähe, minu omas läheb, mis siis, et lahtise käega ning minu oma kätt liigutas selleks, aga need käsivartest väänamised ning vastu seina surumised samuti). Ja kui üks kord juba üritab, siis järgmine kord saan sinise silma. Mina juba see naine ei ole, kes pärast päikeseprillidega käib ning teistele valetab, et vannitoa põrand oli libe ning ta kukkus pikali ning lõi end vastu vanniäärt ära, samas kui mees talle järjekordselt oma “armastust” näitas. Ja see pole ka mingi argument, et aga kaine peaga on ta hea mees.

Ja ma tunnen kergendust. Nutsin viimati Ego juures hommikul hotellis olles, kui ta mind välja ei tahtnud lasta. Pärast seda pole ühtegi pisarat valanud. Ning ei vala ka. Ma olen väärt paremat. Palju paremat. Ja selles mõttes on mul hea meel, et Ego see purjalik käitumine tuli nüüd välja( ehk siis tema see õige pale), mitte hiljem. Ainult vaimselt haige inimene ütleb, et ta tapab end ära, kui teine temaga tegemist ei tee. See ei ole armastus, mida ta minu vastu tunneb. See on mingi haiglane omamissoov.

Selline see lugu siis oligi! Õnneks sain pühapäeval Truu juures erinevate inimestega suhelda ning mitte sellele kõigele ka mõelda. Kahju küll, et nemad ka osaliselt seda draamat pealt pidid nägema, sest noh, eks ikka küsiti, et kus Ego on (sest eelmisel õhtul oli ta ju meiega olnud). Aga jah.

Ja ongi hea, et varsti minema saan siit. Samuti saan tutvuda erinevate inimestega ning ei pea mitte millegipärast süümepiinu tundma. Vot tak.  Sellised mehed pole küünumustagi väärt, kes naistele kallale lähevad. Ilmselt ma oleksin pidanud seda ka varem taipama, aga kuna ta siis niimoodi teinud polnud, siis jah… Kuid vähemalt sain sellest nüüd aru! Kes üks kord lööb või üritab lüüa, teeb seda ka teist korda. Teeb seda ka kolmandat. Võib-olla tõesti mitte kaine peaga, aga purjus peaga ikka. See teeb sama välja.

Head ööd!

5 thoughts on “Miks ma uuesti vallaline olen? (Ehk siis lugu sellest, miks ma Ego maha jätsin)

  1. Alkohol teeb inimesest looma…:(
    Ära sa igaks juhuks mõningane aeg armu või suhtesse astu, mine tea, äkki jooksed jälle kassikulla suunas. Inimene teeb siiski oma valikud ise.

  2. Armastus on pime. Said selle õppetunni nüüd kätte ja ole õnnelik, et nii vara. See oleks võinud juhtuda ka paari aasta pärast kui teid oleks sidunud palju rohkem kui see nn “armastus”. Hea meel Su pärast! Go, girl!

  3. selle loo peaks kuhugi õpikusse kirjutama lausa, et kuidas käituda, kui mees (esimest korda) nii teeb. hoiaks vb ära sadu selliseid suhteid, kus naised vägivaldsete meestega koos on, sest nad muudkui usuvad, et mees muutubki ja misiganes, ja sest nad ei osanud kohe alguses minema minna. no tõsiselt hea tunne oli kohe lugeda, et mõnel naisel on veel mõistus peas ikka sellistes olukordades.

Lisa kommentaar

